25 Ekim 2008 Cumartesi

kral döndü

deivid

deivid bugün kendisine yakışan, çok duygusal bir şekilde geri döndü. tribündekiler o duygu yoğunluğunu ne kadar yaşadı bilmiyorum ama televizyon başındakiler de muhakkak duygulandı. deivid'i seviyorum çünkü bu adam ''ben paramı alırım gerisine karışmam'' demiyor. adam sakat ve sahalara dönmek için büyük çaba sarfediyor. bugün oyuna girdikten sonra top ezmekten ve 2 tek pas yapmaktan başka hiç bir şey yapmadı ama deivid'in ne olduğunu gösterdi bizlere. galatasaray maçına kadar tam olarak hazır olacağını düşünmüyorum ama o maçta da deivid'in etkinliğini hissedeceğiz mutlaka. büyük bir hoşgeldini hak etti gerçekten.

hazır başlamışken şunu da belirtelim. aragones bariz bir şekilde takımı tanımaya çalışıyor. bunu yaptığı oyuncu değişiklikleri ile hissediyoruz. 2 hafta öncesine kadar hiç oynamayan ali bilgin, son 3 maçtır görev almaya başladı. daha önce de önder'in stoper oynayabileceğini birileri fısıldamıştı. benim hala aragones'ten yana umudum var. evet kötüyüz, belki de çok kötüyüz ama sabretmemiz, şans vermemiz lazım. bu maçta da umutlar yeşerdi. daha bi olumlu buldum takımı.

not: daha önce nasıl suya yazmadıysak, büyüklerimiz bize bunu nasıl hissettirdiyse bu günde suya yazı yazmadığımı biliyorum. en azından üşenmeyip bir şekilde bu sitelere giren insanlara saygımızdan dolayı eskisi kadar olmasa da yazı yazmaya devam.

Hiç yorum yok: