18 Ekim 2008 Cumartesi

Futbol Blog


aceto, merakla beklenen programına başladı. biz blog yazarlarını bir tık ötesine taşıyarak gösterdi. ilk program olması münasabetiyle tanıtım ile geçti süre. bizler zaten biliyoruz kim ne yazıyor, nasıl yazıyor. önemli olan bilmeyen kişilere aktarmaktı sesimizi ki bir nebze olsun çıkmıştır diye düşünüyorum. keyif aldığımı söyleyebilirim. ilk programın olumsuz eleştirisi olmaz zaten.

program saati mi? 90 dakikalık maçı 2 saat konuşan bir millet olarak, 45 dk lık süre tabi ki kısa.

2 yorum:

petit dedi ki...

Bülent Abi'nin ben ekran performansını beğendim valla. En azından beklediğimden iyiydi. Futbolblog 2-3 program sonra oturacaktır. Benim tek eleştirim blogları tanıtırken görüntünün çok flu olmasıydı. Ama dediğim gibi oturacaktır.

Sencer Yücel dedi ki...

Aynı şey benim de dikkatimi çekti, Blog görüntülerinin ekrana net olarak yansıtılamaması. Umarım ilerleyen haftalarda oturacaktır. Keyif veren bir program, tanışmasak da arkadaşlarımın yazılarını görür gibi oldum programda...