18 Ekim 2008 Cumartesi

hazırlama basın bildirisi


ertuğrul sağlam istifa ettiği sırada herkesin dikkatini çeken birşey olmuştu. elindeki kağıttan çıkan kelimeler aslında onun ağızından çıkabilecek kelimeler değildi. belli ki profosyonel birinden yardım almış, o yazıları yazdırmış. aynı elektiriği ümit davala'dan da aldım. elindeki kağıdı okurken yaptığı tonlamalar, sarfettiği cümleler onun değil. iki konuşmada da başkana ve yönetim kuruluna yönelik eleştiriler bulunuluyor. hem de benzer şekilde.

istifa eden, kovulan soluğu o x kişisinden alıyor. kim acaba o x kişisi.

DAVALA; Bana yapılanları asla hak etmedim. Medyadan, olaydan sonra defalarca açıklama yapmam istendi. Ama G.Saray’a olan sevgim ve mesleki ahlakım nedeni ile sustum.
SAĞLAM; Kendime olan saygım, Beşiktaş'a olan sevgim, Türk antrenörlüğünün de saygınlığı için istifa ediyorum

Hiç yorum yok: