24 Ekim 2008 Cuma

backham milan'a

david beckham milan'a transfer oluyor ara transfer döneminde. kiralık olarak forma giyecekmiş. milan için gerekliliği sorgulanabilir. milan beckham'ı ortasahanın sağından çok göbeğinde kullanmak istiyormuş. pirlo'ya alternatif olarak düşünüyorlar. mutlaka faydası olacaktır. benim gözümde futbolcu görevini yapıyorsa varsın ciks olsun, gay olsun, sigara içsin, ortamlara aksın farketmez. açıkçası beckham'ın futbolculuğunu beğenirim. koşmaz, pas vermez, defansa gelmez gibi özellikleri yoktur. gayette güzel defansa yardım ediyor beckham. kesinlikle faydası olacaktır milan'a ama milan'ın sorunu daha çok santraforda. kanım ısınmıyor boriello'ya.

olayın mali yönünede bakarsak milan yine karlı çıkıyor. forma ve bilet satışlarında ciddi bir talep olacağı söyleniyor. milan heralde birazda düşen reytingini toplamaya çalışıyor.


not: blogger'da bir sorun var. ktunnel'den yazıyorum bu yazıyı. resim bile yükleyemedim. hatta şu yazıyı italik bile yazamıyorum. bazı bloglarda hiç açılmıyor. youtube kararlarına dönmesin sakın. heyecanımız kaybolmadan güzel güzel yazalım.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

aynen blogger da youtube ve diğerleri gibi engellendi bende resim falan koyamadım son yazıma hatta artık yazmayı da düşünmüyorum