9 Ekim 2008 Perşembe

Başka Ülkelerin Milli Takımlarında Oynayan Türk Futbolcular vol.2

Serimize İsviçre'den devam edelim. Gökhan İnler ve Eren Derdiyok dışında milli takımın ihtiyacını karşılayabilecek oyuncular olmadığını düşünüyorum ama sadece Gökhan İnler Türk milli takımı için büyük kazanç olurdu. Gökhan İnler'in Fenerbahçe formalı çocukluk fotoğrafını ve 18-19 yaşında giydiği Fenerbahçe antreman eşofmanlarını gözlerimize getirince içinizin burkulmaması elde değil. Daum iyi oyuncular getirdi ama eline gelenleri de hiç iyi değerlendirmeyi düşünmedi malesef.

İsviçre;


Gökhan İnler;
23 kez İşviçre a milli
yaş 24
mevki orta saha
kulüp udinese calcio

''Ben Türkiye için oynamak istiyordum. 21 yaş altı milli takımının İskoçya ile yaptığı hazırlık maçı kadrosuna çağrılmıştım. Daha sonra ise çağırılmadım. Tabii ki insan çağrılmayınca üzülüyor, ben de uzun bir süre çağrılmayı bekledim. Daha sonra İsviçre Milli Takımı'ndan teklif geldi. İsviçre Milli Takımı teknik direktörüyle yüz yüze görüştüm. O, beni takımında çok istediğini söyledi. Ben de bunun üzerine teklifi kabul ettim. Türk Milli Takımı'nda oynamak isterdim. Ancak artık bu imkansız. Şimdi İsviçre Milli Takımı'nın başarısı için mücadele edeceğim''

Hakan Yakın;
72 kez İsviçre a milli
yaş 31
mevki orta saha(ofansif)
kulüp al-gharafa





Eren Derdiyok;
7 kez İsviçre a milli
yaş 20
mevki santrafor
kulüp fc basel





Murat Ural;
5 kez İsviçre u-21
yaş 21
mevki ofansif ortasaha
kulüp vaduz





Erhan Kavak;
7 kez isviçre u-20
yaş 20
mevki ofansif orta saha
kulüp fc biel (2009/2010 sezonu young boys forması giyecek)






Başka Ülkelerin Milli Takımlarında Oynayan Türk Futbolcular vol.1

Hiç yorum yok: