1 Ekim 2008 Çarşamba

fenerbahçe : 0 - 0 : dinamo kiev


bir şekilde iyi oynayacağını düşünüyorsun takımının. çünkü daha 2. maçta var mısın yok musun durumuna gelmişsin. kuralar çekildiğinde porto ile dövüşürüz derken oynadığın kötü futbol ve inançsızlık seni dinamo kiev ile 3. lük savaşına getiriyor.

belli ki aragones'i etkilenmiş dinamo kiev'in arsenal maçındaki futbolu. şahsen beni de etkilemişti ama ben selçuk maldonado ikilisine en fazla 60 dk dayanabilen bir adamım. porto maçında emre'yi çizgiden alarak, orta sahaya koyduğunda görmüşsün daha etkili olduğunu takımın. maldonado'nun ve selçuk'un mücadelesine saygım var ama devamlı top peşinde koşan takım olmaktansa, topu koşturan takım olmayı neden yeğlemiyorsun. tamam ciddi kontra atak yemedin ama pozisyonada giremiyorsun. kazandığın topu hızlı ve isabetli kullanamadıktan sonra sadece güiza'nın suratındaki acı ifadeyi görebiliyorsun. belli ki uğur'a bir ayar vermek istiyor. yoksa daha erken sokardı diye tahmin ediyorum. bende pek bi ayar oldum bu aralar uğur'a ama mecbursun bu alaralar ona. son 5 dakikada açtı yine çizgiden 2 tane ortasını. gökhan istediği kadar kessin ortayı kenardan ama gömülen rakibe karşı çizgiye inip orta açman şart.


bir de burak problemi var takımda. her maç oyuna alıyorsun bu adamı ama o maçlarda ne yapıyor burak. madem elinde semih'in yok sok bakalım ilhan parlak'ı. bir de onu görsün bu gözler. ezbere oynuyoruz muntazam. o kadar ezberiz ki dakika olmuş 90, korneri kullanmak için hala alex'i bekliyoruz.

ben hala bekliyorum semih'i, deivid'i, vederson'u. belki bir şeyler değişecek. ama beklememekte de fayda var gibi geliyor. bir şeylerin değişmesi lazım. en azından pozisyona girmemiz gerek. güiza gol atacak ki fantasy football da puanımız artsın.

farkında mısın fikstürde üst üste 2 arsenal maçı var. sence bu maçlardan kaç puan çıkarırız. hesap yapıyorum dinamo kiev 1 puan önümüzde. itiraf edeyim ki aralıkta oynanacak kiev soğuğunda ki maçtan pek ümitli değilim. 4.lüğe sürükleniyoruz hızlıca.

bir daha dönmez o 6 sene önceki düzene dediğim takım o tarafa yön almaya başladı. homurtuların sesi fazlasıyla çoğaldı. unutmaya yüz tutmuş efsanevi sözü söylemeninde zamanı geldi sanki. ne olacak bu fener'in hali?

Hiç yorum yok: