30 Ekim 2008 Perşembe

İstanbul Sanat Fuarı



"TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi-Büyükçekmece’de düzenlenen 18. İstanbul Sanat Fuarı / ARTİST 2008 1-9 Kasım 2008 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir."

Fuarın teması bu sene 68 hareketinin değişim ve yıkıcılığı olacakmış ve 34 ülkeden katılımcılara ev sahipliği edecekmiş. Fuarda beni asıl ilgilendiren Ada Dans Tiyatrosu topluluğunun gösterisi. 1-2 Kasım ve 8-9 Kasım tarihlerinde Koridoor Çağdaş Sanat Programı dahilinde gösterisini sunacak grubu izlemenizi öneririm eğer yolunuz düşerse. Fuar alanına günün muhtelif saatlerinde ücretsiz servisler kalkıyor. Servis saatleri fuar sitesinde mevcut.



Yukarıdaki arabayı yıllar önce Kadıköy'de görürdüm Masal Evi'nin karşısında. Jun’ichiro Ishii isimli bir Japon'un elinden çıkmış, adı Silkworm (ipek böceği) imiş. Deli işi gibi, sanat gibi, ilginç gibi, değil gibi...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

afiş 6o'lar saykedelik konser afişlerinden çakma zaten. ayrıca senco, gel ben de seni sarmalayayım da sanat olsun co

Sencer Yücel dedi ki...

evet abi sarmalama sanatına sardım ben. hatta bunu tatil köylerinde mumyalamak adı altında tuvalet kağıdıyla yapmak en büyük zevklerim arasında.

ilkay dedi ki...

senco seni sarmalamak için fazla tuvalet kağıdı kullanmaya gerek yok haksız mıyım =)

Adsız dedi ki...

Ada Dans Tiyatrosu topluluğunun gösterileri 8-9 Kasım tarihlerinde de olacakmış, yine salon 7'de - Koridoor Çağdaş Sanatlar Programı kapsamında yer alacaklarmış. ben ordaydım, çok süperlerdi..