18 Ekim 2008 Cumartesi

bahis


iddaa denen melet ne kadar oldu ki çıkalı. fazla kaptırmadım kendimi bu oyuna. bazen arkadaş ortamıyla, bazen can sıkıntısıyla oynadım kısa süreli. lakin bir zamanlar vardı ki ayrı heyecanı vardı.

yanlış hatırlamıyorsam 7 sene önce, bir sonbahar akşamı benim kuzen geldi eve. elindeki kağıt parçasını göstererek açtırdı interneti. o zamanlar adsl yok. 56k modemle bağlanıyoruz. dakikası para bu meletin. neyse girdik livescore.com sitesine. bi elindeki kağıda, bi de ekranda ki maçlara bakınıyoruz kupon tutmuş mu diye. tek maçtan, parma maçından yatıyor kupon. sonra başlıyor anlatmaya, bu iş şöyle şöyle oluyor diye. kafama da yatıyor tabi. kendi belirlediğin maçları seçiyorsun sonuçta. ertesi hafta tutuyoruz bostancı yollarını. bildiğiniz bir kahvehane ortamına giriyoruz, üst kata çıkıyoruz. alıyoruz elimize bülteni başlıyoruz doldurmaya. bir adam geliyor, benim kuzene ''sen çık dışarda oyna öyle gel'' diyor. ben de bitirmiştim o ara zaten kuponu. ''tamam abi bitti zaten kupon'' diyoruz yol veriyoruz. yatırıyoruz kuponu doğru eve, livescore mesaisine. real madrid'e basmışız kafadan. lakin 2-1 yenik real. dakika 88 oluyor çakıyor 1 tane portillo. 93. dk da bi tane daha çakıyor portillo maç 3-2 real lehine, uçuyoruz evde. uçuşumuzun nedeni feyenoord'a banko bakmamız. o maçta 5-3 bitiyor feyenoord lehine. kazanamıyoruz. çünkü feyenoord -2 handikapla başlamıştı maça. yırtıyoruz kuponu. fakat yılmıyoruz. ertesi hafta bir daha gidiyoruz. bu sefer rapid wien yatırıyor bizi. o zamanlar yeni yeni öğreniyorum banko denen şeyin aslında o kadar da banko olmadığını. her neyse bu sefer ben gitmiyorum. elimizde ki bülten den seçiyoruz maçları. kuzene diyorum sen git oyna bu maçları. kuzen o hafta gidiyor kahvehane kapalı. ertesi hafta arena'ya çıkıyor bizim kahvehane. uğur dündar'ın ekibi palto altından gizli çekimler yapmış. öğretmenin teki öğrencilerini kastederek, pek keyifli bir halde ''bana da öğretti keretalar'' diyor. ulan zaten yasak bahis oynamak. bi de öğretmenlere öğretmiş çocuklar. ahh bu endüstri meslek liseleri yok mu...

3. hakkım olmuyor o kahvehanede bahis oynamaya. 2 sene sonra iddaa çıkıyor ortaya. bir hevesle saldırıyorum. hiç unutmam oran 8 di. 3 milyona kazanmışım 24 milyon. 1-0 önde başlıyoruz bu sefer maça. tabi bi rehavet havası oluyor, tecrübesiziz. 2 inci, 4 üncü, 6 ıncı derken hep kaybediyorum. sonradan farkediyorum portillo bitirmiş, helak etmiş kendisini.

18-19 ekim 2008 kuponu
352 psg - lorient 1 1.40
445 sivas - ankaragücü 1 1.30
542 hull city - west ham üst 1.70
524 genoa - siena 1 1.60
622 bilbao - barca üst 1.60

toplam oran 7,9

herkese bol şans

1 yorum:

methaldar dedi ki...

A.Madrid-R.Madrid üst

Dakika 89 0-1
Dakika 90+6 1-2

:)