25 Aralık 2008 Perşembe

Patron Milletinin Puşt Tabiatı #5


Resti çekip çıkarsın hiç olmadı
Arkana da bakmazsın çıkarken
Sürekli arayan adam oldun
Taş çatlasa 2 geri dönüş aldın
Lakayit de değildin ayrıca
Aranan adam olmak istedin
Ne var ki olmadın, olamadın
Tek senin suçun değil
Işık yılı uzakta bu düzen
Lazım gelir ki sen arayasın
Arandın mı hemen açasın
Rahatına düşkün olmayasın

Ses getiren eleman olmak da var
O zaman göz bebeğisin patronun
Namümkün senin benim gibiler için
Ucunda her daim büyük paralar var
Camianın maymunu olmak ayrı mesela
Uzunca bir vakit evin iş yerin

Eden bulur, atan alır
Dedem derdi hep
İtalyanlar boştur
Ne farkı var ki dedim
İspanyollar bir hoştur
Lakin anlamadım hiç
Milan atsa ne olur
İnter yense toz olur
Şampiyon hep Juve'dir

Boca'ya sempatim var
İki renginden ötürü
River 'patron' takımı derler, o ayrı

Peki eksik kimde dersin?
Arayanda mı bekleyende mi
Tekme tokat turşu bayat
Racon kesmek ayrı hayat
Oradan buradan toplarsın
Notunu hep sen verirsin

Aşkla bağlan işine derler
Rahat ettirmek de isterler
Kendi işin olmadığını bilirler
Artık işyerine uğramazlar
Yat kalk dua et kafan rahat
Aşk yok ama maaş var

Demin aklımdaydı unuttum gitti
Önemli icatmış post it koçanı
Net bir şey anlamak istersen
Mahiyetini uzunca yaz sarı kağıda
En ortalık yere de yapıştır
Yanında yörendeki hayran kalsın
Elinden her iş gelir sansın

Mutfağına da girmek gerek
Arada teknik terim bilmek
Hissiyatını yitirmemek
Ayşegül Hanım'dan yardım istemek
Lakin işbilir görünmek

Verimli olmak zanaat
Elinden gelene bir bak
Rüzgarıyla uçurur istese
Malum, patron sever diye
Eniştesi olmasını bırak
Dünden razı yancı olmaya
Elinden tutan var zira
Net maaşı 3 milyar lira

Varyasyonlar dene sen
Uğurlu kravatı tak
Renk renk desen desen
Ufak tefek numaralar iyidir
Planjonla tut topları

Kim bilir ne var içinde
Açar bakarsın şaşar kalırsın
Çıkar sana bir kar küresi
Aman ne güzel der çöpe atarsın
Bilen biliyor niyetini
İnsanca sor sen yine de
Listede adın yoksa kurcalama
İstemesen de koyarlar yoksa
Yavaştan iyi akşamlar de
Onlar sarılırken sıvış aradan
Renk verme olursun rafadan

Çürük elma gönül alma
Anlamak istediğin gibi bak ama
Kurtlu çıkar sakın aldırma
Teşekkür et, bakma arkana
Istakoz kabuklu ve çetrefilli
Razı olmaz gönül yemeye seni
Malesef canlı haşlıyorlar
Ama etin yumuşak olsun diyorlar
Değildir derdim fiyatın falan
Ancak yerim razı olursan
Nedenini bilmem ağlıyorum şu an...

* * *

Hiç yorum yok: