29 Aralık 2008 Pazartesi

"Tamam Ağabey" Sıkıntısı


Adnan Polat bugün genişçe bir basın toplantısı yapmış. Yapmış diyorum çünkü sonrasında öğrendim, çünkü günler öncesinden esip gürlemedi toplantım var diye. Ama buna rağmen 150 civarı basın mensubu katılmış. Demek ki böyle de olabiliyormuş. Herneyse mevzu o değil zaten...

Kısmen kafası rahat bir başkanın açıklamalarını izledim. Transferlerden, teknik kadrodan, UEFA Kupası'ndan, kaptanlık meselesinden ve eski oyunculardan bahsedildi hatırladığım kadarıyla. Ama bütün bu konuların arasında bir muhabbet özellikle dikkatimi çekti. Eski futbolculardan bahseden Adnan Polat, gidenlerin takıma zarar verdiğini söyledi. Onunla ilgili bir yorum yapmıycam, benim dikkatimi çeken, konuyla ilgili son cümle oldu:

"...Bülent ve Hakan'a tüm eski oyuncuları toplayıp beraber yemek yiyelim teklifinde bulundum. Onlar da 'tamam ağabey' diyorlar. Hala 'başkanım' demiyorlar. O konuyu da çözmek istiyoruz."

Acaba konuyu kendi içinde mi yoksa futbolcularla mı çözecek. Zira 'başkan' olarak bir şeyler yapmasını bekliyor olabilir Hakan Şükür ve diğerleri...

Hiç yorum yok: