21 Aralık 2008 Pazar

Upuzun Bir Gece


Gece her türlü uzun olacak. Hem derbi akşamı hem 21 Aralık. Gece spor programları ek sürelerini de ayarlamışlardır zaten. Rıdvan Dilmen senin, Ahmet Çakar benim dolanıp dururuz artık. Sonuç ya da oyun nasıl olursa olsun her türlü muhabbeti bol olur.

Maça gelince bir beklentim yok. Tahminim de. Galatasaray'ın ritminin daha yerinde olduğu görünen köy ama sizinle bir sırrımı paylaşmak isterim: derbilerin favorisi olmaz. Bunu geçenlerde Haşmet Babaoğlu'nu dinlerken öğrendim sanırım. Bu ve bunun gibi bir çok önemli bilgiyi bizlere kazandırdığı için kendisini fırsatını bulmuşken selamlamak isterim. Derbi öncesi programların hastasıyım bu arada. Lig Tv derbi yaklaştıkça "Derbinin son 8 yılı" videolarını da yayınlamaya başlıyor. Son 8 yıl de enteresan tabi. Maç sabahı stad kapısından bağlantılar sadece o maça gideceğim zaman beni heyecanlandırıyor, ama yine de seviyorum. Açılmışken bir sırrımı daha açıklamak isterim; derbi anketlerine katılmaya hep niyetlenirim, çoğunlukla karar veremeyip 'berabere' derim. Yani bilin ki o anketlerde benim oyum bilinçsiz. Maç saati gelince maç öncesi girdiğim modu 5. dakikada kaybediyorum, bu da başka bir eksiğim. Maçtan girdim, kendime döndüm. Ama maç ile ilgili söyleyecek mühim şeylerim yok şu an. Sadece Seriç'in oynayacağını gördüm. Sezon öncesi Panathinaikos taraftar forumlarındaki muhabbetlere dayanarak kendisini dikkatlice izleyeceğim. Ayrıca maçta kazanan taraf kendi kalesine bir gol atsın istiyorum. Gece üstüne konuşulsun, o futbolcuya pozisyon anlattırılsın falan. Bu gece uzun olacak besbelli...

Hiç yorum yok: