7 Aralık 2008 Pazar

neredesin hakkinen


eskiden çok fazla formula 1 izledim. michael schumacher ile mika hakkinen deli gibi çekişirdi. inanılmaz zevk alırdım. mika sahneden silindi yavaş yavaş. schumacher'in fışkırttığı şampanyanın haddi hesabı kalmadı. arkadaşlar bugün formaula 1 var diyordu. eee diyordum. varsa ne olmuş schumacher kazanacak zaten.

akşam barcelona-valencia maçı vardı. izliyorum şiir gibi top oynuyor barca. önceki bir kaç maça oranla şiirlerinde daha az kafiye barındırmasına rağmen hala rakipleri çaresiz kalıyor. şampiyon belli barcelona. valencia bile zorlayamıyor. yahu şu ekrana oturunca sadece messi'yi, xavi'yi, henry'yi değil manuel fernandes'i, david villa'yı da izlemek istiyorum.
3 sene önce barca aynı şekildeydi. ronaldinho, real madrid ile dalga geçercesine oynuyordu. barca yıprandı madrid geçti tepeye. şimdi madrid yıpranıyor barca geçiyor tepeye. aynı nakarat tekrarlanmasın. villarreal, sevilla, valancia ses olsun, heyecan yaratsın. bakın mourinho abinize. tökezliye tökezliye tepeye çıkıyor. bi tökezleyin barçalılar.

Hiç yorum yok: