28 Kasım 2008 Cuma

kısa kısa


- youtube 16:9 sisteme geçmiş. helal lan size.

- beyaz show da çalan çek git bebeğim uzaklara şarkısının tam versiyonun dinledim. nerede antik kuntik olay varsa bu alamanya'da ki gurbetçi çocuklardan çıkıyor. antik ile kuntiği sevdiğim için bu çocuklarıda seviyorum. ne şekilde nefes aldıklarını bilmek güzel.

- ıssız adam filmini izledim.dikkatimi çeken ilk şey vatandaşın yoğun ilgi göstermesiydi. özellikle bayan sayısı fazlaydı. salon tamamen doldu. biz de salonun en boktan yerine, en önde yer bulabildik. sağolsun abiler yatış pozisyonu hazırlamış o kısma. koltukların önünde minderler vardı ayak koymak için. herkes gibi yatar vaziyette izledim. ben yattım, yanımdaki bayanlar yattı, film yattı. pozisyonuda değiştiremiyorsun çünkü perde eşşek kadar senin olduğun bölgede. kıçım ağrıdı.

- ıssız adam filmi için bişi yazmayacağım. yalnız genç patron alper'in iş yerindeki hal ve tavırları benim eski genç patronuma benziyordu. acayip ayar oldum, gıcık kaptım. öğlen vakiti işe gel, önlüğü giy, milleti motive edici ''haydi beyler çalışıyoruz'' diye bağır. lan bok kafa biz sabahtan beri çalışıyoz zaten. sen 2 saat çalışıp çekip gidicen. biz yine çalışıcaz. bırak kafa rahat kalsın öyle çalışalım. niye bu tribler. sonra niye manitayı sokuyon mutfağın içine. yok hıyar konuşurmuş, hıyarı dinlicekmişsin. bizim patronda atölyenin içine sokardı. tamamen şov amaçlı, ''bakın yeni manitam nasıııı'' havaları.

- turkcell gönlümde uzatmaları oynuyor. daha önce sahip olduğum 9 yıllık hattın sayesine göz yumdum. adamlar beni bi kampanyaya sokmuyor efendim. ulan bende kampus cell i olmak istiyorum, 10 dakikası 1 kontöre sıçarken bile konuşmak istiyorum, beleş mesaj atmak istiyorum. niye yapmıyon olum beni kampus cell.

- şu an da çıkan sagopa kajmer şarkıları beni çok çok mutlu etmiyor. şarkıdaki agresif adamı göremiyorum. oysa ki bi 10 kurşun albümü var ki. dinlemeyen sago severlere tavsiyemdir. şimdi dinliyorum ve kiremit kırasım var.

Hiç yorum yok: