4 Kasım 2008 Salı

kısa kısa


- eskiden başlığı kısa kısa karmaşa yapardım. şimdi kısa kısa olsun. karmaşa da ne ki.

- ortega 3 gündür bloguna yazı yazmıyordu. meğerse anneannesi vefat etmiş. kendisine baş sağlığı diliyoruz.

- pes 2009 çıktı. fm 2009 unda demosu yayınlanmış. ug'nin ilk izlenimleri fm 2009 adına olumlu. ben indirmem demo oyunları, kotalıyız. bir kaç cümle pes 2009 dan bahsedelim. bir kaç cümle diyorum çünkü become a legend moduna takıldım kaldım. 2-3 kere şampiyonlar ligi moduna baktım o kadar. become a legend modu şahane olmuş. ilk izlenimlerim mido ve lavezzi bencil oyuncular. bunun yanında napoli nin 3-5-2 lik taktiği beni deli ediyor. paso kanattan atak yiyoruz. middlesbrough'un da orta sahası kötü durumda. bir de yedekte bekleme durumu var. kendinizi genç semih gibi hissedebilirsiniz. ben daha çok ilk insan faruk gibi hissettim kendimi.


- bazı filmler vardır ve insana alışverış yaptırtır. mesela good bye lenin izleyince canım acayip salatalık turşusu, pulp fiction izleyince de milk shake çeker. hoş hiç milk shake de içmiş değilim. bir de vanilyalı cola vardır. nasıl acaba tadı.

- nil karaibrahimgil'i seviyorum. aşığım, ölüyorum değil yani. şarkıları falan hoşuma gidiyor. komple hoşuma giden bi hatun yani. nedenini bilmiyorum ama seviyorum işte. penti desen desen... (penti alasım gelmiyor ama)
(talento'nun notu: hayal kırıklığına uğratmak istemem ama penti reklamlarında bacak dublörü kullanıyor kendisi)

- haftanın şarkısı ayın şarkısına dönmüş durumda. en kısa zamanda değiştireyim.

- ve son olarak, ne olacak bu fener'in hali...

Hiç yorum yok: