26 Kasım 2008 Çarşamba

fenerbahçe : 1 - 2 : porto


açıkçası bugün fenerbahçe'nin kazanacağını düşünüyordum. maça da çok iyi başladık. golle sonuçlanacak pozisyonda bulduk. 15 dakika sürdü fırtına. porto ilk pozisyonunda golü bulmayı başardı. sonrası kondisyonu rezalet ortasaha ve bir dolu pas hatası. kondisyon olmayınca yardımlaşmada olmuyor. top kötü porto ile kötü fenerbahçe arasında gidip geliyor. pozisyon yokken 2 gol buldu porto.

genel olarak yazdığım 1 post dışında hakemlere yer vermiyoruz blogumuzda. türkiye ligindeki hakemleri konuşmanın bi mantığı yok çünkü. şampiyonlar ligi düzeyinde hakemi konuşmanın da aslında bir mantığı yok ama bu hakem ciddi kötü. o topa o şekilde vurabilmesi için elinin yardımıyla düzeltmesi lazım. yani pozisyonu görmene bile gerek yok. bu kadar yorum fazla bile maça dönelim.

fenerbahçe kazım'ın girişiyle hareketlense de 75.dk da belli oldu sonuç. daha fazlasını veremiyor takım. kafama hulk takılıyor. bu adamın bonservisine 5 milyon euro ödedi porto. japonya'dan transfer kendisi. porto'nun iş yapabilecek tek oyuncusuydu bugün. hulk lakabını küçükken ailesinden almış ama ben inanmıyoum. antrenörlerinden biri takmıştır bu ismi. çünkü bu adam gerçekten futbolun hulk seviyesine ulaşmış.

matematik söylüyorsa şans vardır. hele söz konusu futbolsa. mühim olan şansın fazlalığıdır. bugün yorganın altında zenit-juventus maçını izlerken üşüdüm. ukrayna tehlikeli ülke. sahada kar olmasa bile bir yerden bulup dökerler. dinamo kiev o günü her türlü lehine çevirir. fener'in kazanma şansı o günkü hava sıcaklığı kadar.

2 yorum:

Her Yol Roma dedi ki...

ben de kazancaz diye bekliyodum, hatta 1.95lik oranı da "haa, keriz lan bunlar, bu oran verilir mi?" diye karşılamıştım. ümitler sona erdi gibi artık. ukrayna'dan bu fb'nin galibiyet çıkarması imkansız görünüyor.

stingachu dedi ki...

baskan kiev'e takimi otobusle gotursun. yolda da nasihat versin artik ne diyelim.