11 Kasım 2008 Salı

Barcelona'nın gelmiş geçmiş en iyi fransızı


giuly barcelona tarihinin gelmiş geçmiş en yi fransızı olduğunu iddia etmiş. giuly inanılmaz işler mi yaptı biz mi kaçırdık diye düşünüyorken, dönüp arkaya baktığımda giuly'i haklı gördüm. şu an kadroda henry ve abidal fransız futbolcular. benim hatırladığım bir petit var. o da son demlerinde gelmişti ve barca kötü günler geçiriyordu. thuram da 34 yaşında gelip 2 sezon bu formayı terletenlerden. blanc var bi de çok eskilerden. 96-97 yılında sadece 1 sezon oynadı (bunun sebebi sakatlık mıdır yoksa başarısızlık mıdır bilemiyorum. bilen aydınlatsın). monaco'nun 20 milyon dolara barca ya çaktığı christanval'ı da unutmamak gerek. çok çok eskileri de bilemiyorum neler geldi, neler gitti. evet görünen o ki giuly ince hesaplarıyla barca tarihinin en iyi fransızı. ayrıca ben de rüştü'nün barça tarihinin en iyi türk'ü olduğu kanaatindeyim.

1 yorum:

Scatterbrain dedi ki...

barca tarihinin en büyük fransızı Frank Rijkaard'tır. her konuya fransız kalmıştır bu adam!