21 Şubat 2009 Cumartesi

kısa kısa

- en son yazdığım kısa kısadan beri ilk defa internete girme şansım doğdu. iran'a sınır bir karakoldayım. burada kartlı telefon bile bulunmamakta. tüm gece 12 saat nöbetteyim.

- buraların çarşısı 20-30 günde bir gelir insana. dün öğlen saat 12:30 da uyandım. karakola gidince sabah 6:00 ya kadar nöbet tutacağım. yani yaklaşık 42 saat uykusuz olacağım. işte tüm bunları göze alıp geldiğim çarşı iptal edildi. şu an yaklaşık karakola 1.5 saat lik uzaklıkta bulunan taburdan yazıyorum.

- özellikle şu an moralim sıfır ve birilerini fena dövesim var. gece nöbette badim uyumaya kalkarsa büyük ihtimal döverim.

- askerlik zor. özellikle buralarda daha bi zor. askerliğin beni değiştireceğini sanmazdım ama değiştirdi. bi insan 2 ayda değişmez diyebilirsiniz ama emin olun iran'a 0 noktasında bir karakolda hargün 50 tane bok çuvalıyla muhattap olmak herkesi değiştirir.

- G3 piyade tüfeği şu an bana oyuncaktan farksız geliyor. boş ve kuru sıkı bir tabancadan korkarken hergün 100 mühimatla saatlerce dolaşır hale geldik. bunun yanına ekstradan ağır makineli silahları da eklemem gerekir.

- bizi burda hudut kartalı olarak adlandırıyorlar. evet kısa dönemiz ama ciddi ciddi hudut kartallığı yapıyoruz.

- futbola gelince alakam yok. lig tv olmadığı için maçları izleyemiyorum. maç izlemeyi geçtim en son izlediğim fenerbahçe maçının özetini unutmuş durumdayım. arada bazen maç skorunu duyuyorum. hacettepe'ye 7 tane atmışız mesela.

- şafak denen şey atmıyor. şu an 84 mü ne. saymıyorum ben. sayanlardan yardım alıyorum bu konuda. 1 aydır karakoldayım ama sanki aylardır karakoldayım gibi.

- internete bir daha girip giremeyeceğimi bilmiyorum. giremezsem 84 gün sonra görüşmek dileğiyle.

8 yorum:

Turgay Keskin dedi ki...

Askerlik bittiğinde ilk tepkim ''ne zaman geçti bu kadar zaman?'' olmuştu. Ama içindeyen anlamıyorsun tabii. Umarım seninki de bir an önce biter ve sende benim gibi cümleler kurarsın..

Çabukcak gelmen dileğiyle, hayırlı tezkereler..

Sencer Yücel dedi ki...

68 gün nasıl geçtiyse 84 gün de öyle geçer. Benim için de zor biliyorsun İlkercim. Yokluğunu okurlara hissettirmemek kolay mı sanıyorsun?

jose dedi ki...

Allah yardımcın olsun talento.

jose dedi ki...

pardon kafa dalgın massimo:]

mrcool dedi ki...

saymamak daha iyi
hayırlı tezkereler..

Adsız dedi ki...

talento'nun günahı ne, Allah onun da yardımcısı olsun..

Alfredo dedi ki...

kal sağlıcakla...

Adsız dedi ki...

askerlik bir şekilde bitiyor, insan askerdeyken değiştiğini zannediyor, ama aslında hiç değişmiyor. askerden yeni gelen 323.kd olarak yazıyorum bunları. ben çok rahat askerlik yaptım, yerim güzeldi, işim güzeldi, olanaklar iyiydi, ama yine de geçmek bilmiyordu zaman. hiç yer olarak kötü bir yerdeyim deme, çünkü askerlik bu, nerede yaparsan yap zaman geçmiyor.. askerlik bitince de nasıl geçti bu kadar hızlı diyeceksin ve hayatından o yaşadığın 6 ayı tamamen atıp hafızandan ister istemez sileceksin, emin ol.

kal sağlıcakla hudut kartalı.