12 Şubat 2009 Perşembe

Chelsea'ye Giden Yol


Abrahamovic, "En azından bildiğimiz adam" diyerek Guus Hiddink'i getirdi Chelsea'ye. Her ne kadar resmi sitede yapılan açıklamada Hiddink'in geçici olarak takımın başına getirildiği söylense de ben planların ileriye dönük yapıldığını düşünüyorum. Zira benzeri bir durumda, Mourinho gönderildiğinde takımı idareten futbol direktörü Avram Grant devralmıştı. Şu an için sadece olaya "aceleye getirilmemiş" süsü veriliyor. Hiddink de her ne kadar milli takım hocası olsa da, Avrupa'nın halli takımlarında görev almış ve Fenerbahçe'yi bir yana koyarsak çalıştığı kulüplerde kabul görmüş bir teknik direktör. Chelsea'de önümüzdeki sene devam edecek kadar başarılı olacağını ve taraftarca kabul göreceğini zannediyorum. Bu arada Hiddink Rus Milli Takımı'ndaki görevine devam edecek. Bu konuda Abrahamovic'in hatrı da etkili olmuştur mutlaka.

Önce Anelka, şimdi Hiddink... Yarın öbür gün bir şekilde Zico da Chelsea'ye giderse "Chelsea'ye giden yol" diye bahsedilmeye başlanır Fenerbahçe için. Bu iyi bir şey mi, emin değilim... Fenerbahçe'den zamanında tatsız şekilde ayrılmış Hiddink'in Chelsea'ye gidişinin üstüne, Scolari'nin Fenerbahçe'ye gelme ihtimali üzerine Ali Şen'in sarfettiği bir sözü paylaşmak isterim:

"Ben olsam Aragones'i gönderirim ama Scolari'yi getirmem. Chelsea'nin kovduğu adamı ben ne yapayım?"

3 yorum:

alengir dedi ki...

Chelsea'ye giden ol bu çile kutsal Hollanda'lı yiğido ringe çıkar pusat...Başlığı görünce aklıma bu geldi dizginleyemedim kendimi yazdım:)

ilkay dedi ki...

alengir çok alengirli şeyler yazmışsın hiçbişey anlamadım.

stingachu dedi ki...

bir de kezman'in once chelsea'de oynayip sonra fener'e gelmesi var. scolari de gelebilir yani tersten dusunecek olursak:)