17 Şubat 2009 Salı

Kısa Kısa


  • Açık Mektup sonuç getirmedi, Fizik'ten yine kalmışım. Bir dönem daha Marmara Üniversitesi semalarındayım. Eğitimin yaşı yok.

  • Sınav döneminde aralıklı kesintilere uğradık, kusura bakmayın. Hergün sınavlarla boğuştuğumdan değil aslında, ama dediğim gibi...

  • Ortaokul yıllarında gittiğim dersanedeki Türkçe hocasının yazdığı Çonamtika adında bir kitap vardı. Hediye etmişti, okuyamamıştım. İnce bir kitaptı ama adı gibi kendini de anlayamadığımı anımsıyorum. Paragraflar uzunluğunda kompleks cümleler vardı. Tekrardan aradım bulamadım kitabı. Hocanın da adını hatırlayamıyorum, ama o zamanlar sima olarak Oğuz Çetin'e benzetirdim. Hala benziyor mudur bilmiyorum.

  • OSJB adlı grubun ismi değişim sürecine girmiştir. Müdür adıyla arayabilirsiniz artık.

  • Yakın zamanda yeni albüm kaydı için Kıbrıs'a yol alıyoruz. Konsept yakın zamanda belli olur. Albüm tamamlanınca buradan haberdar edileceksiniz.

  • Yarın akşam Cemal Reşit Rey'deyiz, Tindersticks konseri münasebetiyle. Bordeaux - Galatasaray maçının skorunu bilehare öğreneceğiz.

  • İstanbul - Ankara hattı hızlı tren geri geliyormuş. Süre 3,5 saat civarı olacak diyorlar. Trenin adıyla ilgili bir anket başlatılmış. Turkuaz veya Yıldırım arasında yapılan oylama sonucu nihai kararı Binali Yıldırım verecekmiş.

  • Bir elektronik markette gezinirken Beach Soccer adında bir oyun gördüm. Fiyatı da 5 tl olunca çekinmeden aldım. Oynadığım daha kötü bir oyun var mıydı şu an kestiremiyorum. Oyunda hiçbir strateji yok. Pas ve şut tuşları var. Pas tuşuna basınca takımınızdan herhangi birine atıyor topu, şuta basınca da kaleye. Oyunda zorluk seviyesi, kamera açısı gibi seçenekler yok. Size sunulan en büyük ayrıcalık takım seçebilmeniz. Yeşil formalı İtalya ya da kırmızı formalı Hollanda'yı seçebilirsiniz.

  • Gittigidiyor'da imzalı formalara bakıyorum arada. Bu hafta bir tanesine denk geldim, enteresandı. Khlestov kimdir hatırlamıyorum ama Beşiktaşlı bir futbolcuymuş 2001-2002 sezonunda. O'nun formasını satıyor birisi, üzerinde o dönemin futbolcularının imzasıyla. Açık arttırmanın açılış fiyatı 25.000 tl, hemen almak isterseniz 50.000 tl'ye bırakıyor. Erken davranırsanız belki sizin olabilir.

  • Geçenlerde abimle tartışıyorduk. Ninja Kaplumbağalar'ın liderinin Rafael olduğunu iddia ediyordu. O zaman da anlatmaya çalıştım ama ikna olmadı, liderin Leonardo buradan huzurlarınızda kanıtlıyorum kendisine:

Leonardo leads, Donatello does machines (That's a fact, Jack!)

Raphael is cool but crude (Gimme a break!)

Michaelangelo is a party dude (Party!)

6 yorum:

alengir dedi ki...

Leonardo bahane,Donatello şahane!

Sencer Yücel dedi ki...

Ben Rafaelciydim. Ivır zıvır işle uğraşmaz, kavga varsa girer.

stingachu dedi ki...

ne albumu yahu, hayirdir?

Sencer Yücel dedi ki...

ara ara kaydediyoruz böyle. kaydettikçe kayıtları buradan paylaşıyorum.

Adsız dedi ki...

ah sencer ah

ike144 dedi ki...

beach soccer :D ayıp etmisin abi pas verme ve sut tusları var ya daha ne istiosn. bnm de hayatımda oynadıgım en kotu oyundur kendileri annem bunu bana aldıgında 3-4 gun oyunun travmasında kalmıstım