5 Şubat 2009 Perşembe

Açık Mektup

Yaklaşık 7 saat önce, 1990 yılından bu yana sürdürdüğüm profesyonel öğrencilik kariyerimi noktalamak üzere Fizik dersi bütünlemesine girdim. Sınav kağıdına da not düştüğüm üzere mezun olabilmek için son sınavımdı.

Bu blogun günlük ortalama 250 ziyaretçisinden birinin fizik hocam Rıdvan Dilmaç olma ihtimaline ithafen yazıyorum bu mektubu. Hocam, eğer bu yazıyı okuyorsanız sınav kağıdıma bakınca beni tanıyacaksınız. Doğrusuyla yanlışıyla, bütün sorulara kendince çözümler getirmiş, kağıdı silgiyle bolca yıpratmış, sonunda öyle ya da böyle sonuçlara ulaşmış öğrencilerden biriyim ben de. Eğer dersinizden geçebilirsem ikinci dönemle cebelleşmeden mezun olacağım. Eminim bunu benim gibi siz de isterseniz. Ben bunun için elimden geleni yaptım, şimdi sıra sizde zannediyorum.

Teşekkürler, saygılar...

(ben de isterdim elbet bu mektubu elden vermeyi ama bilirsiniz işte...)

9 yorum:

ziggytheking dedi ki...

rıdvan dilma+blogspot diye arayınca direk burası çıkıyo. 251. kişi olursa kaptın diplomayı :)

UzunPaslar dedi ki...

yolun açık olsun, mutlu haberlerini de bekliyoruz buradan:D

Turgay Keskin dedi ki...

Umarım geçersin, 2 yıllık okulda 4 yıl oyalanmış biri olarak söylüyorum bunu..

Ve umarım istediğin kişi okuyordur bu yazdıklarını..

Adsız dedi ki...

Oğlum Sencer. Galatasaraylı olursan seni kağıdına bile bakmadan geçireceğim. Yok olmam diyorsan ikinci dönemde sana başarılar diliyorum.

Sencer Yücel dedi ki...

@ziggytheking: bunu hiç düşünmemişrim. işe yarayacak olursa google'a müteşekkirim.

@gkslsrt: teşekkür ederim. o haberi aldığım gün yanarlı dönerli bir şeyler yaptırıcam ortaya. yakıcam buraları...

@Turgay Keskin: teşekkür ederim, beni en iyi anlayanlardan birisin sanırım. 4 senelik okulu 1.5 porsiyon okuyorum ben de.

@Rıdvan Hocam: sizi bugün sınavda da gördüm ve gayet Fenerbahçeli tipi vardı sizde. yarın yanınıza gelicem, bu talebinizi yinelerseniz oturup detayları konuşuruz. görüşmek üzere...

Sencer Yücel dedi ki...

bu arada aklıma gelmişken, ilkay şu sanal ortamda bile rol yapamıyosun. çok doğalsın...

Scatterbrain dedi ki...

ahahahha, ilkay olna ihtimali yüksek gibi. abi bir de rıdvan dilmen'e yakın bir isim olduğundan, bu bloga girme şansı olabilir.

Fırat Gürsu dedi ki...

merak ettim, ne oldu sonuç ? :)

Sencer Yücel dedi ki...

şu an okuldayım, 2 gündür gelip hocayı arıyorum, ama yerinde yok. sınav sonucu haftaya açıklanır muhtemelen. bugün de bulamazsam pazartesi tekrar deneme niyetindeyim.

durmak yok, denemeye devam...