11 Ağustos 2008 Pazartesi

kısa kısa karmaşa #2

- başar adında sevdiğim bir arkadaşım var. senede 2-3 kere yüzyüze görüşüyoruz. okuldan arta kalan zamanlarını leman dergsinde çalışarak geçiriyor. geçen onun yanına gittim. ikişer bira demlenip hoş-beş muhabbet ettik. dergide ofis boy olarak çalışan hüseyin abi var. onuda aldık bir süre sonra yanımıza. hüseyin abinin gelmesiyle hoş beş muhabbet uzadı. argo, şamata derken biralar arttı. muhabbet daha da güzelleşti. o arada talento aradı. marmaristeymiş. ortamlar falan güzel güzel takılıyormuş. zaten kafam güzel anlattıklarının çoğunu anlamadım.

- oradan 23:00 gibi çıktım. durakta bi adam benimle muhabbet kurdu. anlattı bişiler. çok da anlamıyorum. yalnız 10 bin lira peşinat verip tokiden ev almış ve 40 bin liraya satmış. taksitleri de beraberinde vermiş. yani 30 bin lira karda. ayıldım bir anda.

- ömer üründül trt de basketbol yorumu yaptı millet ayaklandı. forumlar, ek$i sözlük ve blog alemi tabiri yerindeyse flaş haber geçtiler. herkesin ömer üründül hakkında yaacak bir şeyi var. kollektif olarak.

- bu ay sonunda işten çıkacağım. tam 1 sene oldu ama alışamadım iş hayatına. ne lan bu sabah 6:30 da kalk eve 19:30 da gel. 13 saat boru mu? hayatımı çok kısıtlamak zorunda kalmıştım. evde aylar önce alınıp izlenemeyen dvd ler bulunuyor. gittigidiyor.com da mezarcı gibi bekliyorum. toplu halde dvd alıp ucuza kapatacağım bu işi. her gece 1 film.

- daha önceden yazmayı planlayıp yazamadığım yazılar var. yazmaya niyetlendiğim zaman başka bloglarda görüyorum bazen. yazmıyorum beklemek zorunda kalıyorum. bekliyorum ki soğusun. allahtan güncelliğini koruyan yazılar bunlar.

- dün sabah kahvaltı ile birlikte spy game'i izledik. babam robert redford'u ekrem bora'ya benzetti. harbiden benziyor.

kısa kısa karmaşa #1

1 yorum:

Scatterbrain dedi ki...

yazmak istediğin bi konuyla alakalı foto arıyosun gugılda,buluyosun.ama bulduğun link o konunun yazıldığı bir blog çıkıyo falan.insanın içinde kalıyo.ne acaip olay bu be!
ayrıca talento'yu da marmariste tatil yaptığı için kınıyorum kıskançlıktan.
ve abi şu diş olayın da biran evel hallolur inşallah.başa gelen çekilir,dişe gelen çekilmez diye atasözü yok ama,ben uydurdum şimdi.gayet de oldu bence.