30 Ağustos 2008 Cumartesi

kısa kısa karmaşa #3


- bilgisayarımda sorun var. devamlı bi yerlerden bişiler giriyor. o yerleri karıştırayalım. asıl mesele bu yüzden bloga yazamadım bir süre. firefox yükledim şu an bi sorun yok, yazıyorum.

- isimsiz yorumcular yüzünden yorumları onaylı yaptık. burdan o arkadaşlara sesleniyorum. arkadaşım küfür et ama kendini bi belli et.

- yeni tema hazırladık. ben kararsız takılıyorum bu konuda. aslında fikir de benden çıktı. talento beğendi temayı. bir kaç değişiklik daha düşünüyorum. oyunuzu kullanın, yorumunuzu eksik etmeyin lütfen.

- geçen evde bi 3'lü priz buldum duygulandım. tahminim en az 10-12 senesi var o prizin. atari zamanında almıştım. sonra sega mega drive II adaptörünede dişilik etti. bir dünya adaptör ısındı ona bişi olmadı. hala kullanılıyor.
- bu aralar kemal sunal filmlerindeki müziklerin peşine düştüm. alkışlarla yaşıyorum da var 4-5 tanesi. sizlerde de varsa bildirin lütfen.

- 20 lik dişin çıkmasını engelleyen odonton denen kemiksi yapıyı aldırdım. 50 kuruş çapında bir küre olarak çıktı. dişçi öncesinde 4-5 tane iğne vurdu. sonra çeneme asıldı. nevrim döndü. çıkarırken biraz korkacaksın dedi. çıkardığında biraz korktum. onunla nasıl yaşanır lan. çenem boşaldı şerefsizim. şu an ağzımda iplikle yemek yiyorum.

- fenerbahçe'nin şampiyonlar ligi rakipleri üzerine fazla kelam edemedik. kısa geçeyim. renkli bir grup. 4. torbadan cruj geleceğine dinamo kiev'in gelmesi daha iyi. diğer takımların kafadan 6 puan önde başlaması iyi olmuyordu. tahminim 2. oluruz. ama 3. olursak üzülmem. uefa'da da en az çeyrek final oynarız.

- işten ayrıldım. aralık ayına kadar işsizim. bu 3 aylık dönemde geçici iş tekliflerine açığım.

- geçen sene bi ajansa başvurmuştum. hani şu geçici iş teklifleri yapan ajanslardan. bi kere telefon ettiler ''efes fıçı bira içer misin ?'' dediler. içerim dedim. bir daha aramadılar. bugün arasalar ''geçen sene böyle böyle demiştik. yine içer misin ?'' deseler yine içerim derim. hem içerim hem paramı alırım.

- işten ayrıldım ya ucuz dvd film kovalıyorum. yaklaşık 30-40 filmlik bir liste hazırladım. dvd filmlerini satmak isteyen varsa duyurulur. 2. el temiz alırım. ucuz olsun yeter ki.

- kemal sunal büyük değil çok büyük adam.

kısa kısa karmaşa #2
kısa kısa karmaşa #1



Hiç yorum yok: