3 Ağustos 2008 Pazar

''o bile inanmıyordu''


bir ara her hafta medyada erol bulut haberleri çıkardı. erol fenerbahçe'nin son durumu ile ilgili yorumlar yapardı kendi sitesinden. son günlerde medyada pek bi sesi soluğu çıkmayınca kıllandım. internet sitesine girip bakındım biraz. orada bir anısını yazmış ;

''1995-96 sezonu… Henüz 20 yaşındaydım. Dünyanın en büyük takımlarından biri olan Fenerbahçe forması giyiyordum. Oldukça başarılı bir sezon geçirmiştik. Ancak yaşadığımız bir takım şansızlıklar nedeniyle en büyük rakibimiz Trabzonspor karşısında 2 puan geriye düşmüştük. Bitime 3 hafta vardı ve bizim deplasmanda Trabzonspor’u yenmekten başka alternatifimiz yoktu. Beraberlik bile bize yetmiyordu. Takımdaki herkes endişeli ama bir o kadar da inançlıydı. Çünkü Trabzonspor Türkiye Ligi’nin en zorlu deplasmanı sayılıyordu ve evlerinde kolay kolay yenilmiyorlardı.. Zaten tüm spor kamuoyu da Trabzonspor’u şampiyon olarak ilan etmişti.

Maçtan bir gece önce rüyamda Trabzonspor’u 2-1 yendiğimizi gördüm. Sabah kalktığımızda rüyamı arkadaşlarımla paylaştım. Herkes “inşallah dediğin gibi olur” dedi.

Maça Trabzonspor hızlı başladı ve 1-0 öne geçti. Ben yedek kulübesinde oturuyordum. Kulübedeki herkes tüm umudunu yitirmişti. Herkes şampiyonluğun gittiğini düşünüyordu. İlerleyen dakikalarda bizimkiler beraberliği yakaladı. Hocamız hazırlan oyuna gireceksin dediğinde maçın bitmesine artık sadece 7 dakika vardı. Aklıma gece rüyamda gördüm skor geldi. Girerken o zamanki Teknik Direktörümüz Perareia’ya “Hocam hiç merak etme 2-1 galibiz dedim” Kendimden o kadar emin söylemiştim ki Brezilyalı hoca bile suratıma anlamsız anlamsız bakmış ve umutsuz bir yüz ifadesi takınmıştı.

Girdikten tam bir dakika sonra verdiğim pas golle sonuçlanınca, yaşadığım duyguları şimdi buralara sığdırmam imkansız. Hem rüyam çıkmış hem de biz şampiyonluğun kapısını aralamıştık. Perareia maç sonrasında bana gelerek attığım gol pası için teşekkür etti ve “ Sen girerken ben maçı artık kazanamayacağımızı düşünüyordum. Her şeyin bittiğini sanıyordum.

O kadar kararlı kazanacağız dedin ki o andan itibaren ben de kazanacağımıza inanmaya başladım” dedi.O an yaşadıklarımı asla unutmadım ve yaşantım boyunca da unutacağımı sanmıyorum

erol bulut 20.09.2002 ''

***

bir de benim aklımda kalan bir demeci var. aziz yıldırım kendisiyle sözleşme yenilemeyip gönderdiği zaman erol bulut şu açıklamayı yapmıştı; ''benim yerime abdullah'ı aldılar. istatistiklere bakın abdullah benim 2 senede attığım golü tüm futbol yaşantısınca atmamıştır'' gerçekten öyleydi. beşiktaş'a bir bazukasını hatırlarım ama 2-1 lik mağlubiyetten kurtulamamıştık.

1 yorum:

Scatterbrain dedi ki...

esas bir maçı unutulmaz.
galatasaraya karşı maçın başında 2-0 öne geçmişiz falan.ve maç tarihi fark olacak,belli.gereksiz bi şekilde hagi'yi düşürdü.penaltı ve kırmızı kart.
2-2 bitmişti maç.bence erolun ipini o maç çekti.