2 Ağustos 2008 Cumartesi

balans ve manevra


bugün bakırköy'de bi dükkanda 3 liraya dvd gördüm. daldım hemen sepete başladım karıştırmaya. tabi ki piyasa filmleri bulmanız imkansız. belki de vardı millet sömürdü onu bilemiyorum. her neyse... sonuçta 3 lira bi dvd. balans ve manevra'yı buldum orada.

izleyenler kötü film falan diyordu. ek$i sözlükte de pek iç açıcı yorumlar yoktu. ama yani filmdir işte. kötüdür ama eğlencelidir. belki farklı birşeyler vardır diye düşünerek aldım. ve herkese öneriyorum. alın izleyin. hatta 19.90 ytl ye bulup alın izleyin. izleyin ki ibret olsun. bir daha filmler hakkında konuşurken 2 kere düşünün. hayatımda bu kadar sıkıcı, bu kadar kötü bir film görmedim. çok ciddi söylüyorum berbat bir film.

mesela yine teoman'ın oynadığı romantik filmi bence kötü değildi. iyi bir senaryosu var o filmin. oyunculukta kötü değildi. yine teoman'ın oynadığı mumya firarda filmi var. onu hiç izlemedim. onun içinde kötü bir film diyorlar. ama eminim az da olsa eğlenilecek bi kısmı vardır o filmin (selami şahin'in olduğu yerde eğlence olmaz mı :) ). kaliteli film aramıyorum ben zaten. ucunda köşesinde yine bir güzelliği vardır çoğu filmin.

hani saygısızlık da etmek istemiyorum. forumlardan öğrendiğim bi ''emeğe saygı'' cümlesi vardır. ne bileyim işte kötü film.

3 yorum:

Okhy Dokhy dedi ki...

vallahi ben seyretmedim şimdiye kadar.seyretmem de heralde.bu adamın 'romantik' de güzel gitti gitti,berbat bitti.soğudum.zaten sevmezdim kendisini.
taksimde yürüsün,2 bira çaksın falan!

massimo dedi ki...

abi adam 2 bira çakmakla kalmıyor ki. bi ona bi buna çakıyor bazen. bi ara bi gasteciyi yere indirdiydi. ne sağ yolladı öle. korktum valla.

Ortega dedi ki...

Emeğe saygı lafına o kadar itibar etmemeliyiz bence..yani sinema için görüşüm bu yönde.. Nihayetinde adam milyon dolarlar dökerek ortaya bir film çıkarıyor olabilir ama benim de seyirci olarak bir şeyi beğenmeme hakkım her daim olacaktır :D