28 Ağustos 2008 Perşembe

Jose Joaquin Moreno Verdu Fenerbahçe'de

Bu transfer sezonunda Fenerbahçe yönetiminin Villarreal seferlerinin sonuncusu oldu Jose Joaquin, namı diğer Josico. Bu takımdan transfer yapmak için bu kadar uğraşılmasının nedenini merak ediyorum. Josico nasıl bir futbolcudur, çevremdeki hemen hemen herkes gibi ben de tanımıyorum. İsmini beğendim, bu nedenle başlığa direkt adını yazdım. Fikir sahibi olmak için girdiğim Ekşisözlük'te 33 yaşındaki bu futbolcu için Fenerbahçe'ye transfer olana kadar girilmiş entry yok, ki bu bile endişe konusudur benim için. Faydalı olur ya da olmaz, görücez. Ama kulüp için prestij kaybı bir transfer olduğuna inanıyorum. Mutlaka büyük bir isim getirsinler demiyorum ama en azından umut vaat eden bir genç gelseydi, ona göre beklentiye girseydik. Neticesinde oldu ya da olmadı derdik. Kısacası yeni transfer, yeni heyecan. Hayırlı olsun camiaya...

Kendisi şu dakikalarda Atatürk Havalimanı'na inmek üzereymiş. İlk atkısı hayırlı olsun...
* * *
Teori: Villarreal'in bize borcu vardı ve ödemiyordu. Karşılığında bir topçu aldık adamlardan.

Hiç yorum yok: