7 Ağustos 2008 Perşembe

bilgin gökberk


bazen akşam vakti radyo'da bilgin gökberk'i duyuyorum. bilgin gökberk'i dinlemek için 1-müzik dinlemek istememem lazım, 2- kafamı dinlemek istemem lazım, 3-herşeyden sıkılmış olmam lazım. bu 3'lü bir araya geldiğinde gözlerim trafikteki otolarda, kulaklarım bilgin gökberk'de. zaten sıkıcı bir program yapıyor ve programda hep kavga var. dinleyicinin gökberk'le, gökberk'in dinleyici ile bir sorunu var. olayları yakından takip etmiyorum ama her dinlediğimde daha da alevlendiğini görüyorum. mesela geçen gün biri bu adamı tehtit etmiş. ''seni kovduracağım'' demiş. gökberk ise kalitesine toz kondurmuyor. ''niye kovduruyorsun kardeşim beni'', ''hem ben kovulmam istifa ederim'', ''4 dil bilen bir adamım'', ''dilini bildiğim her ülkede iş bulurum, zaten hepsinden iş teklifi alıyorum'' falan filan. bir sürü zırva.

bir de bunlar var;

- bilgin bey merhaba. ben geçen hafta da aramıştım...
- iyi o zaman kapat telefonu.. klick... niye söylüyorsun ki aradığını. söyleyecek bir şeyin varsa söyle git.

***

- bilgin bey merhaba. ben sizin hayranınızım. şöyle böyle bıd bıd bıd (buralar övgüyle dolu ama kelime hazinesi sadece 10)
- sağol bende seni seviyoreum. başka söyleceğin var mı?
- yok.
- tamam güle güle..

telefonla katılanlar çatlak, gökberk daha çatlak. sessiz sakin kavga. hayatımda böyle bir kavga da görmedim.
bir de şu linkte programla ilgili bi yazısı var. en altta ''dinlemeyin beni diyorum, dinliyorlar'' başlığında.

Hiç yorum yok: