31 Temmuz 2008 Perşembe

kısa kısa karmaşa #1


- hergün akşam google reader denen psikopata giriyorum tüm blogları okuyorum. alayınızı takip etmeye çalışıyorum. bu da yaklaşık en az 1 saatimi alıyor.

- bi de arada google analytics psikopatına giriyorum. türkiye'den sonra en çok amerika bağlanıyormuş. open dns ile alakası olabilirmi bilmiyorum. eskisi kadar kafam basmıyor heralde. eskiden mirc script falan yapardım.

- sago'yu kestim artık. eskisi kadar dinlemiyorum. zaten bok bi yaşam tarzı sürdürüyorum. sago dinledikçe daha da bok olduğunu düşünüyorum. sultana'ya takılıyorum bu aralar. çok hoş hatun.

- geçen gün zippo mu aldığım yere gösterdim. zira benzini 1 hafta anca gidiyordu. adama nedenini sordum, adam ''yaz'' dedi sadece. ''ne yazayım'' dedim. meğerse sıcaklardanmış. fitilini uzatıp, ucunu kesti sadece. şu an iyi gidiyor.

- dişim için röntgen çektirdim. 300 ytl ye envayi çeşit görüntü hazırlamışlar. fotoğraf albümü gibi verdiler elime. odonton tabakasının hacmini, çapını, enini, boyunu, yüksekliğini kısaca hepsini çıkarmışlar.

- yakın zamanda mezun olmak için dilekçe vereceğim okula. aralık ayında askerlik gözüküyor.

- babam klozetin kapağını değiştirmiş. gitmiş minderli yerine sert plastik takmış. birazdan gidip teessüf edicem kendisini.

Hiç yorum yok: