3 Eylül 2008 Çarşamba

Tahir Kıran Fan Club

Tahir Kıran diye bir insanın varlığından haberdarım. Bildiğim kadarıyla bir önceki futbol federasyonu yönetiminde görevliydi ve bir dönem Aziz Yıldırım'la sürtüşmesi olmuş, buna bağlı olarak da tribünlerin tepkisini çekmişti. Olayın teferruatını hatırlamıyorum ama az çok bu yöndeydi.

Bugün ise Okhan arkadaşımın bana gönderdiği bir haber linkinde üstteki fotoğrafı gördüm. Ama dikkatimi çeken ve bende merak uyandıran asıl şey haberin içeriğindeydi. Fotoğrafı Tahir Kıran kişisel web sitesinde "Yorumsuz" başlığıyla yayınlamış ve yorumu bizlere bıraktığını belirtmiş. Şu durumda merak ettiğim birkaç şey var:

1- Tahir Kıran'ın niye bir sitesi var? Soru biraz saçma göründü sanırım ama hala merak ediyorum. Sevenleriyle kucaklaştığı, fanlarıyla buluştuğu bir site mi? Yoksa bir aile albümümü? Eğer öyleyse Aziz Yıldırım aileden mi? Yoksa Official Tahir Kıran ürünlerinin satıldığı bir site mi?

2- Tahir Kıran'ın kişisel sitesinde Aziz Yıldırım'ın Genç Fenerbahçeliler atkılı fotoğrafının yayınlanma nedeni nedir? Tahir Kıran, Genç Fenerbahçeli mi, Aziz Yıldırım da bizden diye grubunun reklamını mı yapıyor? Yoksa fotoğrafta yanındakilerden biri mi? Atkı da kendi hediyesi mi?

3- Kendisi şu an ne büyük bir iş başardığının farkında mı?


* * *

Eğer bu satırları okuyorsa sorularıma kişisel web sitesinde seksi bir fotoğrafım eşliğinde cevap verirse sorun çıkarmam. Hem o prim yapar, hem ben...

Acaba okuyor mu?

Hiç yorum yok: