19 Eylül 2008 Cuma

jose mourinho


kendisini severim ve taktir ederim. yalnız dili çok sivri. rakipleriyle sadece sahada değil saha dışında da mücadele etmesini seviyor. porto yıllarında sadece saha mücadelesine şahit olduk. ingiltere'de ise her iki yönünüde tanıdık. italya'ya da hızlı bir giriş yaptı mourinho. ilk önce klasik kendi futbolcusunu övmekle başladı. mourinho'ya göre inter'de ki her oyuncu dünyanın en iyisi. arkasından oyunculardan mourinho'ya övgü geldi. daha sonra ranieri ve ancelotti ile laf dalaşına girişti. ranieri mülayim, sessiz, sakin bir adam. üst düzey bir hoca olmadığı da açık ama sen ne üzerine yürüyorsun garibin. takılsın juve'de işte.

şimdi de catania ile futbolcusundan başkanına kadar laf yetiştiriyor. maç öncesinde havada karada yeneriz, sallar kenara atarız tarzı açıklamasını yaptı. maçtan sonra muntari'nin gördüğü kırmızı kart için tedesco'yu numaracı olarak suçladı. catania'ya da 5 atmamız gerekirdi söylemi catania sportif direktörü lo monaco'yu biraz kızdırdı. saygısızlıkla suçladı morinho'yu. mourinho'nun cevabı ise catania sportif direktörünü haklı çıkarır biçimde oldu.

''lo monaco’nun kim olduğunu bilmiyorum. monaco ismi bana bayern monaco’yu (munich), monaco grand prix’ini, tibetan monaco’yu (rahip) ve monaco presnliğini hatırlatıyor. başka bir monaco hayatımda duymadım.''

severim ama mourinho'yu. şampiyonlar liginde neler yapacağını merakla bekliyorum. ligde zaten şampiyon ilan ettim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

lo monaco nun verdiği cevapta cok saygılı değildi sanırım, adam mourinho'nun suratına carpmalı turunden bir cevap vermişti.
cok eğleneceğiz bu sene.