22 Eylül 2008 Pazartesi

Maldini 1 Yıl Daha?

40 yaşında futbol yaşamına devam eden Maldini henüz sezonun başında önümüzdeki sezonun yolunu yapmaya başlamış gibi. Paolo Rossi ve Gianluca Vialli'nin SKY TV'deki programına konuk olan ve kariyeriyle ilgili soruları yanıtlayan Maldini atmosferin kendisini bir sene daha oynamaya ittiğini ve kendini bunun için yeterli gördüğünü söylemiş. Berlusconi ve Galliani'nin de oynaması için baskı yaptığını belirterek gelebilecek eleştirilerden bir nebze sıyrılmış gibi görünüyor ama işin ucunda "yeter artık" denilen eski kaptan olmak var. Hazır "büyük kaptan" iken bırak be kardeşim... Açıklamanın tamamına bakınca "madem ısrar ediyosunuz" havası var ama sonunda maymun olmak da var.

"Bu atmosfer beni bir sene daha oynamaya itiyor. 3 ay önce daha yetersiz hissediyordum ama şu an iyiyim. Bu sporu seviyorum ve idmanlardan keyif alıyorum. Ailem de bana gereken desteği veriyor. Ayrıca Berlusconi ve Galliani de önümüzdeki sezon oynamam için baskı yapıyor. Başkanla henüz bire bir görüşmedim ama yorumları gazetelerden okudum. Bakıcaz artık..."

3 yorum:

Cenky dedi ki...

Soru şudur Maldini'nin ve Milan'ın bu tavrı üzerine "Hakan Şükür 1 sene daha kalsa Galatasaray'da fena mı olurdu? En az bir Ümit Karan ya da Yaser kadar oynayamaz mıydı?"

Maldini devam etsin bence bizde 1 sene daha bir futbol efsanesini çimde izlemeye devam edelim.

Adsız dedi ki...

madara olmadan bıraksın bence.

İlker Yılmaz dedi ki...

hakan şükür sadece saha dışı içi değil saha dışında da etkinliği olan bir oyuncuydu. bu bağlamda bakıldığında bence gs için hakan şükür kayıptır. ama hakan şükür'ü de saha dışı etkinliği yüzünden yolladılar diye düşünüyorum.