25 Eylül 2008 Perşembe

şenol çorlu


* ''Daha küçük yaşlardaki çocuklardan özellikle Fenerbahçeli olmalarını istiyorum. O şart benim için. Çünkü, çocuk buraya duygusal anlamda bir bağ kuramazsa büyük yaşta o çocuktan verim almak çok zor.''

* ''Geçenlerde bir çocuk geldi, koyu Galatasaraylıymış, almadım. Ailesiyle konuştum. Teşekkür ettim. Zaten arkadaşları 'Mondi' diyormuş. Kendisini Mondragon ile bütünleştirmiş... Bu duygusal bağlılığı yakalamak lazım, yoksa bunun sıkıntısını ilerleyen yıllarda çekeriz. ''


şenol çorlu - sporx röportajı

emre de kendisini rıdvan abisiyle, şenol abisiyle bütünleştirmiş olmasın zamanında.

2 yorum:

B. dedi ki...

böyle hocalar lazım

aşkın dedi ki...

Profesyonellik ölmüş.Peki ayıptır sorması Fenerbahçe'de oynayan kaç futbolcu Fenerli? Üstelik onların inançlı oynama ihtimali küçük çocuklardan daha az.
Şenol Çorlu sevdiğim bir insan, kendince de haklı ama işine duygusallığı karıştırmamalıydı.
Daha doğrusu mevcut Fenerbahçe düşünüldüğünde bu düşüncesinden feragat etmeliydi.