29 Temmuz 2008 Salı

organize tepkinin sonucu


fenerbahçe yönetiminin bilet fiyatlarındaki kararına tepkiler sürüyor. fenerbahçe taraftarı yıllardır türkiye'de ki herkesten pahalıya maç izliyor. ben bir taraftar olarak yıllardır pahalı buluyorum biletleri. 2005-2006 yılında şampiyonluğa oynayan galatasaray'ın ali sami yen de ki bir maçına gitmiştim. bilet fiyatlarını görünce gerçekten çok şaşırdım. çünkü 8 ytl ye bile (eski açık) bilet satılıyordu (buna rağmen o stad o gün dolmadı).

fenerbahçe'nin taraftar sitesi antu'da bir model geliştirmiş. bayağı kafa patlatıldığı belli. oynanacak takımın kalitesine ve turnuvanın ismine göre bir düzenleme yapmışlar.yukarıdaki resime tıklamanızı ve büyük halini görmenizi öneririm. benim gördüğüm şükrü saraçoğlu'nu bayağı kesip biçmişler. buna gerek yok ama antuda ki mantık sadeleştirilip, daha mantıklı fiyatlar belirlenebilir. bu sene geçti heralde ama zannediyorum ki fenerbahçe yönetimi bunu dikkate alacaktır. 100. yılda antu forumlarında dönen çubuklu sarı-lacivert forma yorumları ertesi sene dikkate alınmıştı ve o forma şu an efsane statüsnde.

Hiç yorum yok: