15 Mayıs 2008 Perşembe

Zenit St. Petersburg ve Dick Advocaat




dick advocaat'ı 2001-2002 ylındaki fenerbahçe - g.rangers şampiyonlar ligi ön elemesinden rangers hocası olarak tanıyoruz. o günden beri antipatik gelir bana. üzerine o güzelim hollanda milli takımının üzerine sıçması eklenince daha bi sevmez oldum. fakat şansa bala bir uefa kupası kazandırmadı zenit'e. zenit gerçekten iyi bir takım olmuş. fenerbahçe'nin çeyrek final oynamasında zico'nun katkısı tartışılır ama advocaat'ın ki tartışılmaz.


advocaat ise rangers'tan sonra hollanda, arap emirlikleri ve güney kore milli takımlarında başarısız olup kovuldu. zenit başkanı aldı takımın başına getirdi. önce 2 milyon euro para verdi. takım şampiyon olunca ertesi sene maaşını 4 milyon euro yaptılar. bu sefer uefa şampiyonu yaptı. dick gelse karşıma ''yeter mi lan'' dese yine ''sevmiyorum ulan seni'' diyeceğim. ama oynadığı harika futbolla zenit'i ve oynattığı harika futbolla dick'i kutluyorum.(bakın şimdi daha samimi hitab etmeye başladım dick'e. belki ileride severim kendisini)



Hiç yorum yok: