29 Mayıs 2008 Perşembe

halil, yıldıray ve ibrahim kaş

terim'in euro 2008 için kadro da düşünmediği üst isim belli oldu. ibrahim kaş'ın çıkarılması doğru bir karar. halil için hocaya saygı duyuyorum. kalsa da olurdu kalmasa da olurdu. terim'in düşüncesine göre forvette alternatiflerimiz bol. yıldıray'ın ise çıkarılmasında ki yorumunu anlamadım. terim diyor ki ''Bizim düşüncemiz Yıldıray'a şans veremeyeceğimiz şeklindeydi. Yedek bekletmektense de radikal bir şekilde dürüstçe kadrodan çıkardık''.

aslında uzun bir yazı yazmıştım ama hem terim'in yorumu hem benim yorumum öyle bir harman oldu ki ''ben kimim lan'' dedim kendi kendime. zaten hocanın seçtiği kadroya saygı duyulması taraftarıyım. turnuva sonunda eleştirmek daha kolay olacaktır benim için.

yalnız şunu söylemeden geçemeyeceğim. bület korkmaz pazar günü br tv programında açıklama yaptı. ingiltere'de emre ile görüştüğünü ve emre'nin tüm konsantresini euro 2008 için verdiğini söyledi. yani emre belözoğlu tüm sezon boyunca ne yaparsa yapsın gideceğini biliyor euro 2008'e.

Hiç yorum yok: