11 Mayıs 2008 Pazar

euro 2008 milli takım kadrosu


kaleciler: rüştü reçber, volkan demirel, tolga zengin
defans: gökhan gönül, sabri sarıoğlu, gökhan zan, emre aşık, servet çetin, ibrahim kaş, hakan balta, uğur boral
orta saha: mehmet aurelio, mehmet topal, hamit altintop, ayhan akman, arda turan, emre belözoğlu, yıldıray baştürk, tuncay şanlı, kazım kazım, tümer metin, gökdeniz karadeniz
forvet: nihat kahveci, semih şentürk, halil altintop, mevlüt erdinç
26 kişlik kadro euro 2008 için ligin bittiğini ilan eden son düdükten hemen sonra açıklandı. tartışmaya açık bir kadro. mehmet topuz, mehmet yılmaz ve emre güngör'ü de bekliyordu futbol severler. tümer metin, terim'in bahsettiği ağabey kategorisinden girmiş gibi. gerçi son 6 ay kendisini hiç izlemedik. zaman zaman ajanslara larissa'nın tümer ile uçtuğu yazıldı. terim izleme zahmetine katlanmışmıdır bilmiyorum.
forvet hattı ise buradan sempatik duruyor. bir arada heralde 2-3 maçtan fazla oynamamış 4 oyuncu var. hakan şükür ve fatih tekke pas geçilmiş. ümit ediyorum ki bu 4'lü bir çok gol atacak. zira semih şentürk ve halil altıntop çeyrek final oynamış oyuncular. nihat ispanya çok iyi bir sezon geçiriyor. mevlüt ise 37 maçta 41 gol atan sochaux'nun 28 maçta 11 gol atan oyuncusu.
orta saha ise tam bir kargaşa gibi geliyor bana. mesela kazım kazım'ı beklemiyordum kadroda. yeri garanti olan tek isim mehmet aurelio. arda'yı da 11 de görebiliriz. gökdenizden de her hafta birer ikişer gol ve asist haberleri geliyor. emre belözoğlu'nun ise ne idüğü belirsiz. terim'in işi burda çok zor.
defans gelirsek gökhan gönül ve servet çetin'in yerleri garanti. ben istiyorum ki bekte hakiki bek oynasın. sabri'den, hakan balta'dan, uğur boral'dan bek yapmamak lazım. denizlispor'a karşı soldan yardırabiliyor uğur boral ama ya portekize, ya çek cumhuriyetine nasıl yardıracak. hepsini geçtim sabri ve uğur nasıl kademeye girip defans yapacak. sol bek için sivasspor'dan hayrettin yerlikaya düşünülebilirdi. mutlaka düşünülmüştür ama keşke bir kere daha düşünülseymiş. ibrahim kaş ise tam bir muamma. terim, kendi takımında oynamayan oyuncuyu çağırdığında tecrübeden bahsederdi. kaç için neden bahsetcek merak ediyorum.
bu 26 kişiden 3'ü tribünde izleyecek takımı. tahminim kazım kazım ve mehmet topal çıkarılır. gönlümden geçen diğeri ise emre belözoğlu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Allah futbolcularimizdan razi olsun. Bizi ne kadar sevindirdiler. Ne maclar yasadik ama ... ben o günleri yine yasamak isterdim. :) Super günler gecirdim onalrin sayeside. Insallah 2010 kupasinda daha iyi yapariz ve bu sefer kupayla turkiye'ye giderler.

http://hayatyolcusu.wordpress.com/