30 Temmuz 2010 Cuma

Yaratıcı Forma Tanıtımı

Geçen yıl yapmıştım böyle birşey. Bu sene de ilginç forma tanıtımları var. Sıradandan uzak, güzel fikirler gördüğümüz takdirde eklemeye devam ederiz.

Malaga C.F. tanıtımını şehrin tarihi güzelliği ile beslemiş. Bir arkadaştan şehrin çok methini duymuştum. Arkada görülen La Manquita Emevilerden kalma. Cami olarak inşa edilse de daha sonra katedral olarak kullanılmış. Şu an Ayasofya gibi bitmeyen daimi restorasyonu ile gezilebiliyormuş.

Kanada takımlarından Vancouver Whitecaps forma reklamını aldığı Bell ile ortaklaşa bir tanıtım düzenlemişler. Ablamız cafede oturan klasik Türk kızı görünümünde mesajlaşırken, abimiz ise bariz oyun oynuyor.

Bristol Rovers geçen sene de aynı tanıtımı yapmıştı. Fakat barajı yine ters kurmuşlar.

Shakhtar'ın bu tanıtımı da hoşuma gitti. Neden bilmiyorum ama maşallah formayı seviyorum. Bu forma da çok şık. Geçen seneki Manchester City formasına benzemiş.

1 yorum:

Reklamını Yap dedi ki...

Gerçekten de güzel tanıtımlar.