12 Temmuz 2009 Pazar

Yaratıcı Forma Tanıtımı

Rapid Wien forma tanıtımını Viyana Şehir Parkında bulunan ünlü vals sanatçısı Johann Strauss anıtı önünde gerçekleştiriyor. Ortada ki Erwin Hoffer'ı aralarında en ciddi tanıtım mankeni seçiyorum. Sağda ki Yasin Pehlivan'nın ise en azından keman yayını tutmak için birinden ders alması lazım.

Bristol Rovers tanıtımını baraj kurarak seçmiş. Arkası dönük arkadaşlar ise toptan kendilerini hala korumayı sürdürüyor.

İspanya Milli takımı ise Konfederasyon Kupası öncesi adidas'ın sloganı ile poz veriyor. Yüzlerine boyalar sürerek savaşa hazırız mesajı vermek istiyorlar galiba. Gerçi Senna'nın boya sürmesine gerek yoktu.

Benfica ise 3. formasını taraftarın oylamasına sunuyor. Turuncu forma oyların yaklaşık %45 ini alarak birinci sıraya çıkmış durumda. 31 Temmuz'a kadar sürecek oylama.
Bir kaç avrupa takımı daha bu şekilde taraftar oylamasına sunuyor formalarını. Bildiğim kadarıyla Real Soseidad 3 farklı tarzda hazırlanan 1. formasını oylamaya sunmuştu. ''3. formada taraftara süprizimiz var'' diyerek tanıtım yapılacağına, bu tarz bir tanıtım daha mantıklı geliyor bana. Satış açısından daha garanti bir yol gibi.

2 yorum:

Lord Ricko Joel dedi ki...

evet abi çok güzel durumlarmış bunlar.
keşke bizimkiler de böyle ' çok güzel şeyler hazırlıyoruz, ışıkların altında çok güzel parlıyo böyle, çok kıyak olacak, şeklimiz yeter ' minvalinde değil de bu tür akla yatkın işler yapsalar.

firat selcuk dedi ki...

dünden beri yorum yapmayı unutuyorum buraya her baktığımda, bu kez aklımdayken yazayım şunu :)

benfica'nın oylamaya tabi tutulan formalarında bizim mor formanın kardeşini görür gibiyim.. çaktırmadan galatasaray'ın lila/mor formasını görmüş olduk sanırım..