4 Nisan 2010 Pazar

Güzel Bir Gün


Bugün Fenerbahçe taraftarının kalbi 2 yerde attı. İlk önce bayan voleybol takımından bahsedelim. Blog tarihinde Fenerbahçe voleybol takımı ile alakalı tek post yok. Bunun sebebi bu spora yeterince vakıf olmayışımız. Özellikle sağlam, iddialı, atmosferi olan bayan voleybol maçlarından çok keyif alırım. Son turlardaki maçları da izledim ve keyif aldım diyebilirim ama dediğim gibi pek vakıf değilim. Kazanılan zaferlerden sonra 5-6 yüzeysel cümle ile bahsetmek ne bana, ne de okuyuculara bir şey kazandırır. Bunun için açılmış blog var, oradan okumak daha sağlıklı(fenervoleybol.blogspot.com). Bugünkü maçı da dönüşümlü olarak izledik. 2-0 dan sonra gözler TRT 1'e daha çok kaydı. Sonuçta bize çok saf ve güzel bir heyecan yaşattılar. Bayan voleybolcularımıza da tebriklerimizi sunup, teşekkür ediyorum buradan.


Futbol takımına gelince; Bugün mücadele üst düzeydi. Fenerbahçe'nin bugün oynadığı maçın daha iyisi olamaz ve daha iyisini de beklememek lazım. Çünkü Fenerbahçe'nin sene başından beri ciddi bir koordinasyon sorunu var. Fenerbahçe'nin aldığı iyi sonuçların ortak noktası üstün mücadele. Kontra atağa yatkın bir çok oyuncusu olmasına rağmen sonuca gitmekte büyük sıkıntı yaşıyoruz. O yüzden bu takımın ilk golü yememesi çok önemli. Mücadele açısından bugün Mehmet Topuz'u çok beğendim. Defansif olarak da daha tedbirliyiz ve geride daha çabuk çoğalıyoruz. Bu da mücadelesi ile ön plana çıkan defans elemanlarını yıldız yapıyor. 2 ay önceki gibi defansta kalabalığı kaybedersek yine Bilica'dan şikayetçi olacağız.

14 gün aramız var şimdi. Aralar iyi değerlendirilmedi zaman takımın ritmini bozar ama takımın bu arayı sağlam konsantrasyon ile geçireceğini düşünüyorum. Özetle güzel ve mutlu bir gündü bugün. 1,5 ay sonra daha mutlu olacağımızı umuyorum.

Hiç yorum yok: