20 Mayıs 2009 Çarşamba

Konyalı'nın İntikamı


Geçtiğimiz haftasonu Süper Lig tarihinde denk geldiğim en iyi basın toplantılarından birini izledim. Konyaspor, Eskişehirspor'a sahasında 1-2 yenildi ve taraftarların başını çektiği olaylar neredeyse Konyalı basın mensuplarına kadar sıçradı. Birkaç Konyalı yerel gazeteci basın toplantısında Giray Bulak'a hesap sorar tarzda sorular sorunca cevaben fırça geldi. Giray Bulak açık açık eldeki malzemeden bahsetti ve kalan 2 haftada değişen hocanın ekstra bir şey yapamayacağını anlatmaya çalıştı. Ama anlatamadığının kendisi de farkındaydı. Son olarak "2 hafta sonra ben sizden hesap sorucam" şeklinde konuyu kapattı. O esnada anladım Giray Bulak'ın ne kadar sabırlı adam olduğunu. Daha birkaç hafta önce yöneticilerden birinin basına "Giray Hoca yanlış değişikler yaptığı için yenildik, kendisini uyarıcaz" demeci vermişken bu hafta da Konyalı gazeteciler kendisine "Poljac'ı niye oynatmadın?" diye hesap sorma yoluna gitti. Konyaspor'un ligdeki en kalitesiz kadrolardan birine sahip olduğu aşikarken Giray Bulak bu gelişmelere karşı fazlasıyla sabırlıydı. Mevcut durumda istifa etmesi kimseyi şaşırtmazdı, kimse de yadırgamazdı. Ama son toplantıda "Ben düşüren olmamak için istifa edecek adam değilim" derken niyetini açık açık belli etti.

Konyaspor camiası bu tavrı kaldıramadı ve kendisiyle dün ilişkiyi kesti. Zaten yaptığı değişiklikler de pek tutulmuyordu camia genelinde. Belki takımı iyi analiz de edemiyordu. Yerine Ünal Karaman getirildi takımı ligde tutması için. Takım belki gaza gelir, yeni hocayla ivme yakalar diye düşündüler heralde. Kalan 2 haftada yakalanmaya çalışılacak ivme için Ünal Karaman'a şimdiden kolay gelsin...
* * *
"Şunu belirtmek isterim ki istifa etmedim, yönetimin kararıyla görevden alındım. Sanırım Konyaspor'un benden almak istediği bir rövanşı vardı. Onu almış oldular..."
Giray Bulak

Hiç yorum yok: