19 Mart 2009 Perşembe

Vatikan Yerel Seçimleri


“İki yıl önce Beşiktaş bana oldukça cömert bir kontrat önermişti. Ancak Türkiye'deki ortam dini inançlarıma zarar verebilirdi. Tanrının planlarında benim oraya gitmem yoktu ve bu transfer gerçekleşmedi. Torino'da her gün dini vazifelerimi yerine getirebileceğim bir yerde olduğum için son derce mutluyum.”


Bu sözler Nicola Legrottaglie'nin, La Stampa'ya verdiği röportajdan. Konu nerelerden dolandı da bu muhabbete geldi bilmiyorum ama her halükarda enteresan. Ne için böyle bir açıklama yapmış olabilir diye düşünüyorum, iki neden geliyor aklıma. Birincisi, Beşiktaş'a gitmeyerek doğru bir karar verdiğini ispatlama ihtiyacı duymuştur, ki bunu ispatladığını sanıyorum. İkincisi ise bir yerel seçim hazırlığı. Dini kesimin oylarını hedefleyerek yapılmış bir açıklama olabilir. Üçüncü bir neden gelmiyor aklıma. Belki de Türkiye'de sadece İranlı ve Mısırlı yabancı futbolcuların oynayabildiğini sanıyordur. Sadece İstanbul'da 100'den fazla kilise olduğunu bilmiyor tabi...

1 yorum:

taksim dedi ki...

Belkide tanrının planlarında, bu açıklamayı yapması gerektiği yazıyordu ..
Gelseydi keşke, ucuza kömür sobası + kömür karşılığında müslüman olurdu.. :)