30 Mart 2009 Pazartesi

Kıbrıs Günleri


Biraz müzik, biraz tatil maksatlı 1 haftalık Kıbrıs günlerinin başlangıcı bugün. Başka bir deyişle, siz bu satırları okurken ben çok uzaklarda olucam. Tabi o kadar yolu tek başıma gitmiyorum. Yanımda Ümit de olacak. Orada geçireceğimiz 1 haftada iyi bir şeyler çıkarsa kaydetme niyetindeyiz. Dediğim gibi iyi bir şeyler olursa buradan paylaşırım, olmazsa silme hakkımız saklı. Fırsatını buldukça yazmaya çalışıcam. Görüşmek üzere...

4 yorum:

deNNis dedi ki...

memLeketimde sana iyi egLenceLer..

peksemet, moLohiya, gatmer gibi yemekLeri denemeye caLis..
Ben gLasgow'dayim, Kibris'a donmeye daha 8 gunum var..
Lefkosa'daysan "Aksamci", Magusa'daysan "Sari Ismail" veya "Temel Reis", Girne'de isen "Archways" isimLi restorantLar guzeLdir. Archways biraz pahaLi ama Aksamci meyhanesi Kibris'a ozgu "Efgalipto agaclari manzarasi iLe guzeL bir ortam sunar.

Lefkosa Dereboyu IstanbuLun Bagdat caddesinin iki-uc boy kucuLmusudur. Guzel barLar egLence mekanLari vardir. IngiLtere tarzi pub ararsan buradaki "Corner Pub" i tavsiye ederim...
Ha bir de uydurursan bir maca git derim.. Farki gorursun...

Iyi egLenceLer, ozLemisim Lan uLkemi.. :)))

http://magusaglasgow.blogspot.com

oddy dedi ki...

gençler gezecek tabi
kazasız belasız dönün.

LeFoot dedi ki...

hoşgelmişsiniz memleketime...
umarım hoş vakit geçirir ve güzel anılarla dönersiniz...
dennis'in önerdiği yerler dışında herhangi bir köy meyhanesinde içmenizi tavsiye ederim. Ben 6 yıl Ankara'da yaşadım ;) Kanımca Kıbrıs'ta içmelisiniz... Tadı bir başka oluyor:) İyi eğlenceler...
Bu arada ben Mağusa'da yaşıyorum. Bir ihtiyacınız olursa haberleşelim. Elimden geleni yaparım ;)

mcD dedi ki...

Lefkoşada garanti bankasının olduğu sokakda bi kebabçı var aman ha sakın gitme adana + kola 20 liranı alıyolar cebinden. önünden geçersen bi taş salla benden. 10 liralık yeni rakılar için ise şimdiden afiyet olsun,ucuz diye dönüş uçağına bile sarhoş binmiştik:) He bu arada dilediğin kadar alkol getirebiliyorsun bi ton dedikodu var ama kimse el koymuyo.

iyi eğlenceler..