12 Mart 2009 Perşembe

Şampiyonlar Ligi Son 8


Tahmin edilene yakın sonuçlar çıktı ikinci tur eşleşmelerinden. Benim tahminlerimden 2'si dışındakiler tuttu. Chelsea turu haketse de küçük bir şans desteğiyle Juventus, İtalya'da turu geçebilirdi. Atletico Madrid ise çoğu kişi gibi benim de Porto karşısında favori gösterdiğim takımdı. Porto'nun bu seneki kötü futboluyla nerelere geldiğini gördükçe üzülüyorum. Grupta Fenerbahçe'yle karşılaşmaları en büyük şanslarıydı.

Bunun dışındaki eşleşmeler tahmin ettiğim gibi sonuçlandı. İzleyemedim ama Roma'ya yazık olduğu söyleniyor. Penaltılara kalmışken Roma'nın elemesini isterdim. Şampiyonlar Ligi'nde İngiliz dominasyonu izlemek sıkıntı veriyor artık. Diğer maçlarda hak edenler turu geçti. Eşleşmeler sonrası bir şeyler daha söyleriz ama şimdilik Bayern'in bir İngiliz'le eşleşmesini istiyorum. Hatta Liverpool olsa fena olmaz...

Hiç yorum yok: