18 Ocak 2009 Pazar

Yengeç Duyurusu


Fenerbahçe ile Eskişehirspor arasında oynanan kupa maçını izleyemedim. Yakalayabildiğim kadarıyla yorumları okuyordum, resmi siteye de bir uğradım. Maçla ilgili yazılara bakarken bir tanesini gördüm ki tam bir amme hizmeti. "Deivid'in Yengeç Dansı" başlıklı haberde, Deivid'in attığı golden sonra yengeç dansıyla sevindiği duyurulmuş. Bu kadar. Özetleri seyredemeyenler için tam bir amme hizmeti gerçekten. Bugüne kadar taraftarını bu kadar düşünen bir kulüp görmedim, teşekkür ediyorum kendi adıma. Ayrıca kulübün dikkatini maçta gol atan oyunculara çekmek istiyorum, onlar da almışlardır zaten mesajı.


"Fenerbahçemizin Brezilyalı futbolcusu Deivid, Eskişehirspor'a attığı golü 'Yengeç Dansı' ile kutladı. Karşılaşmanın 52. dakikasında, Alex'in kornerden ortaladığı topu kafayla filelere gönderen oyuncumuz, gol sevincini kendine has dansını sergileyerek yaşadı."

1 yorum:

Scatterbrain dedi ki...

abi yumurtalı kutlasınlar şu gol sevinçlerini de artık. sarı kart yemezler umarım, forma üzerlerinde olursa. oyunun devamında da ikili mücadelelerde avantaj sağlarlar kokudan ve kıvamdan dolayı. kokudan, kıvamdan, jan klod van dam!