25 Haziran 2008 Çarşamba

Aragones Fenerbahçe'de


Herkesin bildiği resmen açıklandı sonunda. Fenerbahçe, Aragones ile 2 yıllık ön kontrat yaptığını bugün açıkladı. Hayırlısı olsun desem de herkes gibi ben de korkuyorum. Zico geldiğinde memnun olmamak için milyon tane neden sunuyorduk. Zico'yla kıyaslandığında negatifi gibi bir adam geldi. Zico'nun tecrübe, otorite, Avrupa deneyimi gibi nedenlerden çokça eleştirilmişliği vardır. Aragones bu yönleri tamamlıyor. Ama buna karşılık olarak Zico'nun futbolcular ve basın tarafından sevilen yönlerine de pek sahip değil gibi. Bu açıdan bakıldığında futbolcular için de endişe verici bir hoca. Herneyse şu dakikadan sonra bu tip kıyaslamaların lüzumu yok gibi. Huysuz ihtiyar mı olur yaşlı kurt mu olur kestiremiyorum ama umuyorum takımın demirbaşlarını tırpanlamaz.
* * *
2 sene önce Zico geldiğimde şu yorumu yapmıştım ve bana kapak olarak geri dönmüştü. Aynı performansı Aragones'ten bekliyorum şimdi...
* * *
Resmi site duruyusu burada.

Hiç yorum yok: