10 Nisan 2011 Pazar

Daha ne yapayım


Bir deyim var ya "ağzımla kuş tutsam yaranamıyorum" diye, belki de en çok bu tanıma uyan futbolcu Semih'tir. Üstelik taraftarından başkanına, teknik adamından futbolcusuna kadar herkes bunun farkında ama elden birşey gelmiyor. Hani bazıları diyor ya "Semih gitsin, hak ettiği değeri bulsun", ona da katılmıyorum ben. Müjdat Yetkiner Avrupa'da oynayacak kalitede bir isim değildi ama Fenerbahçe'de her zaman bir şekilde oynuyordu, yerine ne kadar libero transfer ederseniz edin. Semih onun daha çağa yakın olanı, daha Avrupalı olanı. Bir Real Madrid veya Barcelona'da oynayamayacak ama taş çatlasa Sevilla'da takılacak bir oyuncu en nihayetinde. Belki de Deportivo'da kral olacak. Ama çok mu önemli tartışılır. Biz onu seviyoruz, o bizi seviyor. Varsın Depeortivo da olmasın. Evet, belki Semih'in yerine düşünüyorum ama biraz da olsun insan bunu kafasından geçirmez mi? Geçirmese çoktan bu takımdan gitmiş olmaz mıydı? Önümüzdeki sezon da bu takıma santrafor transfer edilecek, Semih yine yedek kalacak. Daha doğrusu Semih, bu kulüpte var olduğu her an yedek düşünülecek. 
Ronaldo göğsüyle golü attığında klas bu dedik, golcü bu dedik. Müzmin yedeğimiz bugün öyle bir gol attı ki "daha ne atayım" der gibiydi. Gerçekten daha ne atılabilir. Gazeteye golcüler için "12 sağ ayak, 4 sol ayak, 7 kafa gölü" diye ayırdıkları grupların hangisine girecek. Metin Türel'in "Hagi sana 40 metreden bir çakar, o istatistikleri nereye sokacağını bilemezsin" demiş ya işte bu da öyle birşey. Şimdi biz bu golü nereye sokacağız. Gönül istedi ki golün videosunu koyalım ama malum yayıncı kuruluş şikayet falan eder. Bloglar bi de benim yüzümden aylarca kapalı kalmasın. Caps aldım, umarım birşey demezler! Tebrikler Semih.





Hiç yorum yok: