29 Aralık 2009 Salı

Benim de Söyleyeceklerim Var! (iki)

''Karşı takımın oyuncusu bizim bomboş ceza alanımızı geçip boş kalemizin önünde topu ayağıyla sabitledi ve yere eğildi. Sonra kafasıyla yavaşça sürdü kalemize doğru. Böyle bir gol, siz sevgili okurlamın da bildiği gibi normal bir mahalle takımını dağıtmasına, golü yiyen takımın kaptanının topu tutup havaya rastgele degaj çekip uzaylamasına sebebiyet vermesine, ardından dikilen topun sahibinin aşağıdaki bayırda topun peşinden küfür ederek koşmasına ve maçın bitmesini sağlamasına rağmen biz maçı bitirmedik. Kaleye doğru gidip ''Ver lan eldivenleri ben geçicem kaleye. Sen bas! Kıran kırana oynucaz'' diyerek ittim denyo kalecimizi.''
Uzun zamandır bakıyordum, bulamıyordum Taksim'deki kitap evlerine. Artık arkalara mı sakladılar ne yaptılar bilmiyorum ama dün mizah kitaplarının içinde pırıl pırıl parlıyordu 10 tl lik fiyatıyla. Hazır 2. si çıkmış iken ilk kitabı da basıp, raflara yerleştirelim demişler. İlk kitabı bir çok kişiye verip ihya etmiştim ama sonunda biri hacıladı. Yakın çevre kusura bakmasın, bunun hacılanmasına izin veremem.

2 yorum:

ziggytheking dedi ki...

Böyle kitap halinde toplanmış Umut Sarıkaya adamı darmadağın eder. Kitapta hacılama ile ilgili bir kısım olursa onu da geçmeli buraya.

http://abebedorespgondufo.blogs.sapo.pt/ dedi ki...

Happy New Year 2010.
Portugal