30 Nisan 2008 Çarşamba

o na değilde buna varım


tv de bu aralar bi ''var mısın yok musun'' çılgınlığı var. zannedersem hergün yayınlanıyor. en azından ne zaman show tv yi açsam bu yarışma programını görüyorum. bir gün uzun bi süre izledim. hepsini olmasada %80 lik bir kısmını izledim yani. yarışma demeye dilim varmıyor. 20 küsür insan birleşmiş bir sevgi çemberi oluşturmuş. birbirleri için iyi dilekler dileyip, dua ediyorlar. nerde hırs, mücadele, kazanma azmi. başkasının aldığı paradan sana ne arkadaşım. küçük çıktı diye havaya zıplanmazki. heralde programı izlenir kılan da bu tür davranışlar. benim gibi bir kütüğü o programa yarışmacı yapmazlar. mesela talento gelse ''abi yarışmadan 100.000 ytl kazandım'' dese, ''valla mı lan. ne ballı adamsın. bana bişiler alsana'' derim.


böyle bir yarışmada sizin favoriniz küçük çıkarmaksa, benim favorim nurçin'dir. yönetmenin favorisi de heralde nurçin ki sık sık ekrana getirmekten çekinmiyor.

Hiç yorum yok: