17 Kasım 2011 Perşembe

Hayatım Futbol Android marketlerde


Bildiğiniz gibi bir süredir hayatım Futbol adında bir dergi çıkarıyoruz. Daha önce IPad ve web'de yayınlanan derginin 7. sayısı Android marketlerde de ücretsiz olarak indirilmeyi bekliyor. Android'e ne zaman geçeceğimiz hakkında çok soru soruluyordu ve olabildiğince hızlı olarak bu imkanı da sağlamayı başardık. IPhone ne zaman çıkar gibi sorular da geliyor. Onun için de çalışmalar sürüyor, en yakın zamanda o da çıkacaktır.

Keyifli okumalar


Android tabletlere okumak için Hayatım Futbol: İNDİR

IPad'e indirmek için Hayatım Futbol: İNDİR
Web'den okumak için Hayatım Futbol: www.hayatimfutbol.com/
Blogdan okumak için Hayatım Futbol: www.hayatimfutbol.com/blog/
Facebook adresi: facebook.com/hayatimfutboldergi
Twitter adresi: twitter.com/HayatimFutbol

Hiç yorum yok: