31 Ağustos 2010 Salı

Milli Takım Haftası


Transferin son günleri olması, Fenerbahçe ve Galatasaraylı yetkililerin her an yeni birer transfer yapabilecek durumda olması nedeniyle transfere kitlenmiş durumdayız. Oysa bu hafta Hiddink'li milli takım Kazakistan karşısında ilk resmi maçına çıkacak. 2 Eylül tarihinden itibaren milli takım haberleri daha fazla ağırlık kazanacaktır. Hafta içinde de eğer mümkün olursa Kazakistan'dan da haberler paylaşmayı düşünüyoruz. Lakin şu an Türkiye milli takımının kadrosunu değerlendirebiliriz.

Kaleciler: Cenk Gönen, Onur Kıvrak, Sinan Bolat
Savunma: Gökhan Gönül, Sabri Sarıoğlu, Ömer Erdoğan, Servet Çetin, İbrahim Toraman, Gökhan Zan, Hakan Balta, İsmail Köybaşı
Orta saha: Hamit Altıntop, Kazım Kazım, Mehmet Aurelio, Selçuk İnan, Selçuk Şahin, Emre Belözoğlu, Nuri şahin, Arda Turan, Özer Hurmacı
Forvet: Tuncay Şanlı, Semih Şentürk, Sercan Yıldırım, Nihat Kahveci, Halil Altıntop

Sinan Bolat'ın performansı hakkında bir bilgimiz yok ama Cenk ve Onur şu an ligimizin en formda 2 kalecisi. 2-3 sene öncesinde Rüştü bırakınca yedeğimiz bile kalmayacak diyorduk. Bugün Volkan Demirel ve Hakan Arıkan sakat olduğu halde kalecilerimizden memnunuz. Türkiye de futbolun kalitesi malesef bu denli dalgalı. Defansta kafa karıştıran 2 seçim var. Sabri Sarıoğlu ve Gökhan Zan'ın milli takıma seçilmeleri garip olmuş. ''Kendi kulübünde oynamayan futbolcu'' tercihini ben pek tartışmam, hocaya hak veririm ama sakat adamları kadroya almak çok garip cidden. Ömer Erdoğan'ın çağrılmasına sevindim. Haketmişti gerçekten. Orta sahada hadi Necip'i geçtim de Ceyhun Gülselam'ı almamanın anlamı nedir diye düşünüyorum. Hocanın direk forma vermesi gerektiğini söyleyemeyiz ama ligin şu anda bence en iyi defansif orta saha oyuncusu durumunda. Volkan Şen de tercih edilmemesi nedeniyle yine tartışılır. Cenk'in de kadroya Hakan Arıkan'ın oynayacak durumda olmadığı anlaşılınca yerine çağırıldığını da ekleyelim.

Açıkçası kadroyu beğenmedim. Teknik direktörün inandığı isimlerle yola çıkmasını her zaman tercih etmişimdir. Kazım Kazım da çok eleştirilebilecek bir isim ama hoca ben bu oyuncuya inanıyorum diyorsa buyursun alsın, birşey diyemeyiz. Lakin sakat ve hazır olmayan isimlerle bu yola çıkılması soru işareti. En kötüsü de formayı bekleyenlerin inancını zorlamak.

Hiç yorum yok: