24 Mayıs 2010 Pazartesi

İletişim


Bugün otobüste eve doğru gelirken telefonla açtım radyoyu, futbol yayını yapan bir kanal dinliyorum (ismini hatırlamıyorum malesef). Bülent Uygun'un Gaziantepspor ile daha önce yapmış olduğu ve bugün de iptal olan anlaşmasını flash haber olarak verdiler. Telefona da Gaziantepspor basın sözcüsü Mehmet Kızıl'ı bağladılar. Neden anlaşma iptal oldu diye sordular. Şartlar uymamış, hoca takımın %80'ini değiştirmek istemiş, şu, bu, vesaire. Çok önemli değil. O ara Bülent Uygun'u da aramışlar ve aynı soruyu ona da sordular. İşte burası çok garip. Bülent Uygun'un neden anlaşmanın iptal olduğu konusundan bir bilgisi yok! Bülent Uygun işe başlamadan kovulduğunu radyodan öğreniyor. Bülent Uygun fazla konuşmadı, ''madem böyle birşey oldu her iki tarafa da hayırlı olsun'' dedi ve sunucunun sorusunu almadan telefonu kapattı. Sunucu tekrar Mehmet Kızıl'a döndü ve bu meseleyi tekrardan sordu. Mehmet Kızıl yok ben yurt dışındaydım sabah geldim, yok sitemizden haberdar ettik falan lafları geveledi ve telefonu kapattı.

Bu tarz hareketler malesef bizim ülke olarak ahlak sorunumuz. Bir telefon etmek, bir daha görüşmek insanlara zor geliyor. Bunu memleketimin futbol yöneticisi duvarları içine almamak lazım. Memleketimin insan profili daha doğru olur. Bunu İstanbul, Gaziantep, Şanlıurfa şeklinde bölgesel olarak da ayırmak yanlış olur. Benim de başıma geldi bu tip bir olay. Daha yola koyulmadan iletişim sorunu yaşayan bir kulübün başarıdan bahsetmesi biraz garip. Şampiyonluktan bahseden Gaziantepspor'un, camia olarak çözmesi gereken çok daha büyük bir sorunu var gibi.

Hiç yorum yok: